Hotel New York (R'dam) in HDR

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JorisB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2006 12:12

Opa & oma 50 jaar getrouwd, en dat vierden ze in HNY. Ik moest daar toch foto's maken, dus gelijk even een plaat geschoten van de gang met de prachtige vloer. Ik ga er zeker binnenkort nog eens heen (heel groot oud pakhuis om de hoek *kwijl*). Misschien een wat gewaagde bewerking, maar vind 'm wel leuk. :)

Afbeelding
[b]Nikon D50[/b] ~ Nikkor 18-55mm/3.5-5.6, Nikkor 55-200mm/4-5.6 ~ Metz Mecablitz 54 AF-1
Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Goh, dat een Nikon tot zo iets in staat is he...... :wink:

Nee hoor, mooie plaat. Normaal hou ik niet zo van HDR, maardit ziet er heel goed uit.
Heb je dit in Photoshop gedaan? Kun je misschien vertellen met welke belichting de originele foto's genomen zijn?
Vraag me af hoe ik met hdr een zelfde soort mooie foto kan krijgen.....

Sander.
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Ik word hier stikjaloers van!
Ik wil hier al maanden aan beginnen, maar nog steeds niet gelukt.
Sterker nog: ik heb vandaag vrij en wilde eens wat gaan proberen, maar ben nog niet op pad geweest :cry:

Ik vind dit echt waanzinnig mooi!! En zou hier graag eens een uitgebreide begrijpelijke uitleg van hebben. Dus als je je geroepen voelt: suiker@home.nl :wink:

Top!!

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
JorisB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2006 12:12

Heb 5 belichtingen gesimuleerd uit één NEF (RAW). Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk. Zal binnenkort eens een goede tutorial schrijven, met voorbeelden uiteraard! :wink:

Groetjes,
Joris
[b]Nikon D50[/b] ~ Nikkor 18-55mm/3.5-5.6, Nikkor 55-200mm/4-5.6 ~ Metz Mecablitz 54 AF-1
Gebruikers-avatar
j.corts
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2006 13:09
WoonplaatsCOLON Flevoland
CONTACTCOLON

mariussuiker schreefCOLONDus als je je geroepen voelt: suiker@home.nl
De uitleg kan beter op het forum gezet worden, dan hebben wij er allemaal wat aan!

Oftewel: ik ben ook erg benieuwd!
[size=75]Een Canon met steeds meer of beter glaswerk en een tas vol andere rommel[/size]
JorisB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2006 12:12

j.corts schreefCOLON
mariussuiker schreefCOLONDus als je je geroepen voelt: suiker@home.nl
De uitleg kan beter op het forum gezet worden, dan hebben wij er allemaal wat aan!

Oftewel: ik ben ook erg benieuwd!
Iets met telepathie? Check de post boven je! :wink:
[b]Nikon D50[/b] ~ Nikkor 18-55mm/3.5-5.6, Nikkor 55-200mm/4-5.6 ~ Metz Mecablitz 54 AF-1
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Nette plaat, maar..

had je die gang niet ff karre en troepvrij kunnen maken ;-) :roll:
Tja, bekend gangetje en ik weet dat ze daar vaak de koffiekarretjes laten staan.
Errug zonde, zeker als iemand er een mooie plaat van maakt !
Kijk dit is nu een onderschrift...
Gebruikers-avatar
jax
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2006 23:13
WoonplaatsCOLON Spanbroek
CONTACTCOLON

Ik kom hier regelmatig en vind dit een mooie plaat,
bijna mooier dan het orgineel HNY.
Canon Eos 5D mark II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar