Vuurwerk!

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Ik zal eens gaan prutsen en voorzichtig peilen hoe mijn vader er tegenover staat :P . Tenslotte betaald hij het papier en de inkt :lol: . Ik heb zelf geen printer, dus als ik iets moet printen ga ik altijd naar mn ouders toe :P
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Twee pagina's op 1 pagina zoals hier al gezegd werd scheelt de helft. En als je dan ook nog dubbelzijdig kan printen kun je het totaal door 4 delen voor het benodigd aantal A4'tjes. Wat inkt betreft maakt het niet uit in welke vorm je print :) Maar misschien kun je het document digitaal doornemen en eerst selectief wat printen.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Alathariel schreefCOLONBovendien moest ik tegelijkertijd ook een glas champagne vasthouden, en de flitser steeds weer inklappen :P .
Dat je dat glas niet uit handen geeft kan ik me voorstellen ;-) maar dat tweede probleem kun je kipsimpel oplossen door volgend jaar niet meer in de automaat te schieten. Misschien een goed voornemen voor 2007? Je camera heeft al die instelmogelijkheden niet voor niets, zou zonde zijn als ie alleen gebruikt werd als een veredelde compact camera.
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Daar zal ik me, nu ik een handleiding heb, ook zeker in gaan verdiepen. Ik weet dat ie allerlei fascinerende mogelijkheden heeft, daar heb ik m ook voor gekocht. Ik weet alleen nog niet hoe ze te gebruiken.
Maar ik zal volgend jaar zeker weer een poging wagen. Of van de zomer tijdens de Rijnweek in Rhenen; elke avond vuurwerkshow :) .
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Je kan natuurlijk, om je camera te leren kennen, ook gewoon eens mee met een EOS meeting. Veel doen en oefenen met je camera en genoeg mensen die je kunnen helpen en waar je instellingen enzo bij af kan kijken.

Let op! De kans is wel dat je heel erg verslaafd raakt aan deze geweldige hobby en er uren tijd in gaat steken! :lol: Ook is het zien van tassen vol met apparatuur bij sommige mensen niet goed voor hun banksaldo!!! :twisted: :twisted:
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Dat geloof ik best ja :P . Wie weet ga ik wel eens mee.

Dat boek van C. Haasz is trouwens nergens te verkrijgen op het moment :( . Ik heb meerdere beokwinkels geprobeerd, maar het is in bestelling bij de uitgever, kan nog wel een paar maanden duren :( . Bol.com heeft m ook niet. Helaas, helaas. Rond mn verjaardag in april maar weer eens rondkijken en hinten aan mn ouders :lol:
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Ik heb hem zeer recentelijk (lees: vorige week) gewoon in de winkel gekocht in Tilburg. Gianotten heet die zaak. Misschien kun je via hen bestellen? Hier een linkje naar hun site: http://www.selexyz.nl/pages/bulk_v2/S2/ ... tpage.aspx
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Hoi Alathariel, je hebt een PB van mij met een tip :)
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar