Goeie NL handleiding nu beschikbaar.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
srvfan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 10:47

En hier is't ie dan:

http://bergvall.hopto.org/share/misc/Ca ... DRebel.pdf

Om er een mooi boekje van te printen kan je software van FinePrint gebruiken.

Dit is een dubbele post, maar in deze thread kijken meer mensen, dus vandaar. Met dank aan K.G.H.W. voor het inscannen!

Succes ermee :)
[i]• Canon Digital Rebel (+ 18mm-55mm)
• Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb
• PhotoShop CS
• Neat Image/NoiseWare[/i]
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

Bedankt ! Ben hem nu aan het downloaden. :D
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
Rene Br.

Ik ga ook ff kijken, bedankt voor de moeite.........
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

Ik denk dat de server overbelast is. Mijn download is op 7,9 MB blijven hangen. :cry:
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
srvfan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 10:47

De server is 800 GB en hangt aan een 100 mbit verbinding, probleem is dat mijn kameraad op dit moment een online spel speelt en me net verteld dat hij crashte... ja dan gaat het ff mis.

Het beste is een download manager te gebruiken zodat je kan resumen (bijv. DAP).
[i]• Canon Digital Rebel (+ 18mm-55mm)
• Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb
• PhotoShop CS
• Neat Image/NoiseWare[/i]
Rene Br.

Had net ook een "vastloper" en foutmeldingen. Dus verklaard het bovenstaande een heleboel.

Je kameraad "speelt" dus een spelletje met ons. :lol:
*Marco*

srvfan schreefCOLON Dit is een dubbele post, maar in deze thread kijken meer mensen, dus vandaar. Met dank aan K.G.H.W. voor het inscannen!
Onzin, dit hoort natuulijk niet in Foto's 300D thuis :!:
Zo wordt het hier zooitje als iedereen maar post waar 'ie dat zelf wil. Als men nou gewoon leert hoe je met dit forum om kan gaan: in het hoofdmenu kan je kiezen voor "View posts since last visit" en je ziet de laatst geplaatste posts. Het "in deze thread kijken meer mensen" is m.i. dus onzin.
RobinHood
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 22:05

Deze handleiding werd bij mijn onlangs gekochte 300D op CD meegeleverd samen met nog tig andere handleidingen van Canon.
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

RobinHood schreefCOLONDeze handleiding werd bij mijn onlangs gekochte 300D op CD meegeleverd samen met nog tig andere handleidingen van Canon.
Een orginele nederlandse handleiding in pdf ?
Is het mogenlijk om deze ergens te uploaden ?

Origineel is namelijk nog beter dan een gescande versie.
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
RobinHood
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 22:05

De handleiding is het zelfde als te downloaden op de bovenstaande link. Op de cd staan ook gescande handleidingen voor o.a. de 10D, BG, A60, A70, A80, Powershot en Ixus. Dit zijn allemaal gescande handleidingen.

In bovenstaande bericht stond "Met dank aan K.G.H.W. voor het inscannen". Vandaar.
PBM
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2004 10:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar die link doet niet veel. Of de download breekt af of er gebeurd helemaal niets.
Jammer maar helaas.
Smell the flowers while you can
RobinHood
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 22:05

Het lukt mij ook alleen maar door met de rechtermuisknop op de link te klikken en te kiezen "Doel opslaan als". Gewoon klikken werkte niet.
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

srvfan schreefCOLONEn hier is't ie dan:

http://bergvall.hopto.org/share/misc/Ca ... DRebel.pdf

Om er een mooi boekje van te printen kan je software van FinePrint gebruiken.

Dit is een dubbele post, maar in deze thread kijken meer mensen, dus vandaar. Met dank aan K.G.H.W. voor het inscannen!

Succes ermee :)

ik kom er niet op
zal wel aan mij liggen
Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

srvfan schreefCOLONEn hier is't ie dan:

http://bergvall.hopto.org/share/misc/Ca ... DRebel.pdf

Om er een mooi boekje van te printen kan je software van FinePrint gebruiken.

Dit is een dubbele post, maar in deze thread kijken meer mensen, dus vandaar. Met dank aan K.G.H.W. voor het inscannen!

Succes ermee :)
heb hem niet ingescand hoor. heb hem van cd bij de rebel!!
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

heb um al verhuisd naar boeken en literatuur. sorry voor de late reactie. :oops:

Verder wel fijn als er personen manuals beschikbaar stellen.
Meeste kopen voor geld te besparen een rebel en komen er dan achter dat er geen NL manual bijzit. Bij kamera-ekspress worden ze rood als ze € 5.00 voor de gekopieerde versie moeten dokken.
Lijkt me wel kl*te werkje om dat ff in te scannen, zijn maar 130 pagina's en vergeet niet om de bandbreedte daar ook voor beschikbaar te stellen daarvoor. toch 30Mb.

Ik zal deze topic een keer plaatsen in de infomail van deze maand die er zo aankomt.
www.studio111.nl
DB68
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2004 18:30
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

staat die server s nachts uit?
[size=75]Mark II 1D - Canon 20D - Canon 10D - Canon EF 28-300 mm F3.5-F5.6 L IS USM - Canon 28-200 3.5-5.6 USM - Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM - Canon EF 75-300mm f4-5.6 IS USM - 2x 550 EX Flash[/size]
Thunder
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2004 23:18
CONTACTCOLON

Ik krijg ook steeds een time-out...! :(

Ik heb mijn toestel in Gramsbergen gekocht en het blijkt het Duits fototoestel te zijn. Ik heb wel een NL handleiding, maar deze is van een andere gekopieerd en dat zie je (slechte kwaliteit).
DB68
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2004 18:30
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Thunder schreefCOLONIk krijg ook steeds een time-out...! :(

Ik heb mijn toestel in Gramsbergen gekocht en het blijkt het Duits fototoestel te zijn. Ik heb wel een NL handleiding, maar deze is van een andere gekopieerd en dat zie je (slechte kwaliteit).
check www.motordigitaal.nl voor een hele nette handleiding. Enneh voor de kwalteit van het toestel maakt het nix uit hoor....
[size=75]Mark II 1D - Canon 20D - Canon 10D - Canon EF 28-300 mm F3.5-F5.6 L IS USM - Canon 28-200 3.5-5.6 USM - Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM - Canon EF 75-300mm f4-5.6 IS USM - 2x 550 EX Flash[/size]
Aldrik
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2004 09:00

Ik kreeg ook steeds een time-out.
Nu nog maar eens geprobeerd: werkt prima!
Dank.

Aldrik
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

even een mirror aan gemaakt.
klik hier om te downloaden



Iemand een NL 20D? altijd leuk om te hebben :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar