(schouder)tassen-, danwel (rug)zakken boer

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

Iemand een adres voor een goed gesorteerde (schouder)tassen-, danwel (rug)zakken boer, liefst een beetje in de omgeving van Gouda?
Heb nu een Nova blabla, maar deze is echt te klein aan t worden. Op zich vind ik schoudertassen wel lekker, zeker als de klep van je af opengaat, maar vraag me af of de jumbo-formaat schoudertassen nog wel zo prettig zijn. Dus overweeg een rugding, of misschien beter de grote slingshots, maar ben erg bang dat mn ruggetje dat allemaal niet fijn vindt. En dan niet vanwege het gewicht maar zo'n warm ding op je rug. Og betekent AW ook bescherming tegen zweet? Zoals mag blijken uit bovenstaande richt ik me vnl op lowenpro...
Dus alle adressen om eea eens life uit te proberen zijn welkom!!

AIVD,
Groets,
Marco
www.thezeeuw.nl
Laatst gewijzigd door 1 op thezeeuw, in totaal 24 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
marcvig
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 347
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2005 21:58
WoonplaatsCOLON amsterdam

ik heb vandaag het foldertje van de Liddl binnengekregen en die verkopen een foto-rugzak voor 29,99 het ziet er aardig goed uit,
en in vergelijking zo'n rugzak kost bij de gemiddelde fotozaak rond de 100,-.
misschien heb je er wat aan?

gr marc
Omne Trinium Perfectum
Royke777
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 09:10
CONTACTCOLON

zie HIER
[url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Roy%20Loyson&distinct_entry=true]Airliners foto's[/url]
Gebruikers-avatar
marcvig
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 347
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2005 21:58
WoonplaatsCOLON amsterdam

dank je royke,

gr marc
Omne Trinium Perfectum
Royke777
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 09:10
CONTACTCOLON

Geen probleem , wilde ook wel eens zien hoe dat uit zag
[url=http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Roy%20Loyson&distinct_entry=true]Airliners foto's[/url]
Gebruikers-avatar
Zorgeleos
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2006 10:01
WoonplaatsCOLON 't Gooi

Ik ken het transpiratieprobleem. Er bestaan rugzakken met een soort frame'pje, soms een luchtig net, dat een luchtruimte tussen de rug- en de -zak openhoudt...
Of die bij fotorugzakken bestaan weet ik niet. Zo ja: het scheelt enorm! Voordeel van rugzak boven schoudertas is dat het gewicht gelijkmatig wordt verdeeld. Dat scheelt veel op een lange wandeldag!
5D III | 24-70 II | 70-200 2.8 IS II | www.lionfoto.nl
Jos Images
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 14:55

marcvig schreefCOLONik heb vandaag het foldertje van de Liddl binnengekregen en die verkopen een foto-rugzak voor 29,99 het ziet er aardig goed uit,
en in vergelijking zo'n rugzak kost bij de gemiddelde fotozaak rond de 100,-.
misschien heb je er wat aan?

gr marc
Is dit wel een rugzak?
Zie het nergens staan.
Wel een schouderband.
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

[mod break] Wil je even je titel aanpassen, zodat duidelijk is wat je vraag is? [/mod break]

mvg,
Frank
jan.brouwers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2005 15:33
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

Ik had deze advertentie ook gezien van de duitse Lidl en ben err vandaag gaan kijken, het is inderdaad een rugzak maar dat is dan ook alles.
Je gaat natuurlijk al vlug vergelijken met de bekende merken en voor mij was het geen rugzak die ik graag zou willen hebben.
Door de jaren heen heb ik al vaker materiaal gekocht waarvan ik later spijt kreeg omdat het toch niet écht was wat ik wilde hebben, als je deze rugzak koopt voor máár 30 euro dan is dat over een poosje toch 30 euro de sloot in.
Gebruikers-avatar
Friso
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1064
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 20:45
WoonplaatsCOLON Voorhout

thezeeuw schreefCOLONIemand een adres voor een goed gesorteerde (schouder)tassen-, danwel (rug)zakken boer, liefst een beetje in de omgeving van Gouda?
Als Capelle niet te ver voor je is, zou je eens bij Kamera Express langs kunnen gaan. Ik was er verleden week en zag iig zo'n beetje alle LowePro tassen liggen (zowel rug- en schoudertassen) Van andere merken weet ik het niet. Ik heb er niet zo op gelet, want ik was er voor m'n BG-E2 grip.
Camera Obscura
Jos Images
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 14:55

Friso schreefCOLON
thezeeuw schreefCOLONIemand een adres voor een goed gesorteerde (schouder)tassen-, danwel (rug)zakken boer, liefst een beetje in de omgeving van Gouda?
Als Capelle niet te ver voor je is, zou je eens bij Kamera Express langs kunnen gaan. Ik was er verleden week en zag iig zo'n beetje alle LowePro tassen liggen (zowel rug- en schoudertassen) Van andere merken weet ik het niet. Ik heb er niet zo op gelet, want ik was er voor m'n BG-E2 grip.
Tamrac hebben ze ook.
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

Kamera-express ben ik al een paar keer geweest, en tot nog toe vond ik de hulp vwb de tassen/rugzakken matig, danwel onder de maat.
Op zich lukt het natuurlijk ook wel in je 1tje: gewoon passen meten, kijke, proberen enzo..maar toch..een beetje advies heb ik toch wel nodig, vnl doordat er gewoon veel te veel keuze is...

Groets,
Marco
www.thezeeuw.nl
The Beginner
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2005 07:17

Hafo in Den Haag misschien een optie?
Canon 5D, 24-70mm ( f2,8 ), 70-200mm ( f2,8 ) en 100mm ( f2,8 ) macro, 580 ex flitser, Lowe Pro dry-zone, B&W uv filters, 4GB sandisk extreme III, Manfrotto 055MF4 met de 488RC4 balhead.
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Bij Media markt in Rotterdam centrum hebben ze ook heel veel rugzakken hangen.
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
Friso
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1064
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 20:45
WoonplaatsCOLON Voorhout

thezeeuw schreefCOLONKamera-express ben ik al een paar keer geweest, en tot nog toe vond ik de hulp vwb de tassen/rugzakken matig, danwel onder de maat.
Op zich lukt het natuurlijk ook wel in je 1tje: gewoon passen meten, kijke, proberen enzo..maar toch..een beetje advies heb ik toch wel nodig, vnl doordat er gewoon veel te veel keuze is...
Misschien ben ik een beetje paranoide en generaliserend, maar bij verkopers heb ik altijd het idee dat die je het product proberen aan te praten waar zij de meeste bonus voor vangen.
Daarom vind ik zaken als KE wel fijn. Eerst mbv internet een shortlist maken en dan lekker op je gemak tassen passen, zonder opdringerige verkopers :)
Camera Obscura
Gebruikers-avatar
R&F
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2006 17:39
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Je zou eens bij "CALUMET photographic" moeten kijken, ontzettend veel tassen en dergelijke.
Ik heb hier laatst ook een slingshot AW200 gekocht.
Adres: Gordelweg 155-156, 3038 GE Rotterdam

Groeten R&Fdesign
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

Precies, da';s ook een beetje mijn parafrene schizonoide insteek...maarre..KE...wie/wa is da...zegt me nix...

Groets,
Marco
www.thezeeuw.nl

Friso schreefCOLON
thezeeuw schreefCOLONKamera-express ben ik al een paar keer geweest, en tot nog toe vond ik de hulp vwb de tassen/rugzakken matig, danwel onder de maat.
Op zich lukt het natuurlijk ook wel in je 1tje: gewoon passen meten, kijke, proberen enzo..maar toch..een beetje advies heb ik toch wel nodig, vnl doordat er gewoon veel te veel keuze is...
Misschien ben ik een beetje paranoide en generaliserend, maar bij verkopers heb ik altijd het idee dat die je het product proberen aan te praten waar zij de meeste bonus voor vangen.
Daarom vind ik zaken als KE wel fijn. Eerst mbv internet een shortlist maken en dan lekker op je gemak tassen passen, zonder opdringerige verkopers :)
Gebruikers-avatar
Friso
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1064
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 20:45
WoonplaatsCOLON Voorhout

thezeeuw schreefCOLONPrecies, da';s ook een beetje mijn parafrene schizonoide insteek...maarre..KE...wie/wa is da...zegt me nix...
KE = Kamera Express
Camera Obscura
IBOOK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2004 14:21
CONTACTCOLON

ik heb een crumpler rugzak erg prettig ding maar vortige week bij KE (kamera express) toch een stealth reporter 500 gekocht. nadeel van een rugzak is dat je elke keer dat je iets nodig heb (al is het maar een geheugenkaartje die je vergeten ben in je zak te steken) je dat heleding weer van je rug moet halen. voordeel is er op lang tochten. crumpler rugzakken hebben trouwens wel ventilatie op je rug door een net en een soort gleuf over je ruggegraat.

succes met je keuze
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

Zijn hier ook verslaafde slingshot gebruikers, of misschien nog beter: intense haters van dit type? En zo ja: waarom?

Groets,
Marco
www.thezeeuw.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar