Foto's bekijken zonder pc kan dat?

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Dushi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 22:28
WoonplaatsCOLON Den Helder

PeterK schreefCOLON
Dushi schreefCOLONEen digitaal fotolijstje of de Philips 32pf9830 :wink: :D Daar zit een kaartlezer in.
Inderdaad maar zo te zien geen CF :shock: Met een 350D is dat toch wel handig :)

Ben benieuwd welke oplossing hier uit gaat komen. Mijn (schoon)ouders ook rond de 70 hebben nu nog een simpele analoge compact, maar de volgende zal een digitale zijn (analoge bijna niet meer te koop) en dan zie ik zo'n zelfde probleem op duiken.

Peter
In deze tv kan ook een CF kaartje, dat heb ik namelijk al gecheckt, anders zou ik er zelf ook niets aan hebben :wink: Het is wel mooi met het ambilight!
Canon 400d + 18-55mm + 75-300mm + 430EX Flash
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Voor snel een printselectie maken vanaf de camera, zonder dat je bent aangewezen op het mini-schermpje van de camera zelf, kun je ook de camera rechtstreeks aansluiten op de TV. Er zit een TV-kabel bij in de doos. En als de TV die aansluiting niet mocht hebben, dan werkt het ook met een verloopstekker naar scart. Scherp is anders, maar het kijkt sowieso prettiger dan het schermpje op de camera.
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
Gebruikers-avatar
Mathijs
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2413
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 09:49
CONTACTCOLON

Ikzelf bekijk soms foto's op mijn HD tv, dit gaat niet echt mooi...
De resolutie is gewoon anders.

En is een hele goede comapct camera geen oplossing? deze hebben ook geen nabewerking nodig.

Gr,

Mathijs
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar