[VERZAMELTOPIC] [18+] EOS fotografen geven zich bloot DEEL 2

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
WillyZ

fokkedeboer schreefCOLON
Target schreefCOLONEr moet nog een paar kilo's verdijwnen hoor :wink: Maar ben te lui om cardio te doen. :lol:
Oeh, wat komt me dat bekend voor! Ben wel aan het fitnessen, maar het cardio-deel komt er (te) vaak wat bekaaid van af. Ik zou ook een kilo of 5-10 kwijt moeten eigenlijk....
Ik heb wel een dieet voor je.
En je Moet veel gaan fietsen is goed voor de benen en de bips ook wel een btje :wink:
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Talitha schreefCOLONIk heb wel een dieet voor je.
En je Moet veel gaan fietsen is goed voor de benen en de bips ook wel een btje :wink:
Ik fiets al best veel hoor ;) Gemiddeld denk ik 80 - 100 km per week of zo, alleen zijn dat bijna allemaal korte stukjes (2 - 10 km per rit of zo)!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Roth-Mastwq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1854
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2005 17:59
WoonplaatsCOLON Emmer-Compascuum

Sporten is gewoon belangrijk als je wil afvallen Fokke- zo atkins dieet of zo (ik weet niet wat voor dieet Talitha doet) is alleen maar slecht.
[url=http://www.300d.nl/forum/album_personal.php?user_id=2924][size=84][color=blue][b]Roth-Mastwq[/b][/color][/size][/url]

Spul [img]http://i18.photobucket.com/albums/b139/Roth-Mastwq/9206180604026209d38285.gif[/img]

[size=75][b][color=red][i]"Wat voor camera is dat? Een Canon? Ik dacht dat jij met Nikon schoot! [/i]En wat voor lenzen gaan daar dan op?"[/color][/b][/size]
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

[OFF-TOPIC]
He, dan komen jullie toch allemaal bij mij les volgen?! Zeg maar wat je wensen zijn, bouw ik de les cq. training wel in elkaar! :lol: :wink:
Trouwens niemand valt af van alleen maar sporten he, ook verantwoord eten hoort daar bij....Maar ja, dat hoef ik natuurlijk niet te vertellen.....
[OFF-TOPIC]
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
WillyZ

Roth-Mastwq schreefCOLONSporten is gewoon belangrijk als je wil afvallen Fokke- zo atkins dieet of zo (ik weet niet wat voor dieet Talitha doet) is alleen maar slecht.
Uh nee hoor :? je leert hoe je gezond moet eten enzo.

Nou bij mij heeft dat geholpen vet gehalte was 25.8 is nu 12.8
Spieren waren 36.6 zijn nu 44.1
En ik ben 1,5 kilo afgevallen begin vandaag aan de 2de week.

En ik fiets elke ochtend een dik uur
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

[NOG STEEDS OFF-TOPIC]
He Talitha,
Die waarden lijken me toch niet helemaal goed hoor. Een vetpercentage van 12.8 voor een vrouw? Gezond BMI voor een vrouw zou ongeveer rond de 21.0 moeten zitten (afhankelijk van lengte en gewicht natuurlijk).
Spieren van 36.6 zijn nu 44.1? Wat bedoel je hier? %, omvang, of wat anders?
Ik hoop niet dat je in 1,5 week zoveel vetmassa bent kwijtgeraakt....lijkt me niet echt gezond hoor. Vergeet niet dat je ook veel vocht kwijtraakt wat een heel vertekend beeld kan geven.
Mijn eigen gezonde tip is: eens in de week op de weegschaal (niet vaker!), periodiek de omvang meten op taille, breedste deel op je billen, breedste deel bovenkant benen en borst. Let goed op je voeding, veel water drinken en regelmatig trainen. (zeker 2 tot 3x per week. Afhankelijk van het soort training zul je echt resultaat gaan boeken. :D
[EINDE VAN 'NOG STEEDS OFF-TOPIC']

Uch.... Sabine...... :wink:

Zo, nu mag er van mij wel weer een portret geplaatst worden...... :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door 1 op Bientje!, in totaal 29 keer gewijzigd.
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
WillyZ

O ja me water is ook gestegen van 54.1 naar 63.5 mja als ik me maar goed voel toch :wink:
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

Nou ja, je kunt in ieder geval nog een bericht typen, maar blijf jezelf maar wel een beetje in de gaten houden oke? Ongezond dieten heeft niemand wat aan, en je lijf al helemaal niet........Groetjes! :lol: :P
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Talitha

12.8% vet => dat vraagt om een foto 8)
Ik geloof er niets van. :wink:
WillyZ

Target schreefCOLONTalitha

12.8% vet => dat vraagt om een foto 8)
Ik geloof er niets van. :wink:
Ja ik geloofde het ook niet mja maar veel is er niet verandert al hoewel me vet rol is bijna weg :lol:
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Ik ga er niet verder over uitwijden, maar er is een verschil tussen meten met een ( daarvoor bedoelde ) tang of meten met weegschalen waar de vet % meting ook in zit.
Tang is in de meeste gevallen nauwkeuriger en zal meestal ook iets meer aangeven.
Maar het maakt niet uit hoeveel % je hebt, als je je maar goed voelt. En zolang een mens zijn gezondheid niet in gevaar komt door overgewicht, is er niet veel aan de hand.

Nu zijn we wel heel erg off topic geraakt :wink:
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

Klopt, een BMI-test of soortgelijke testen zijn niet zomaar voor iedereen goed. Bijv. een BMI-test zal iemand met veel spiermassa niet moeten doen omdat spiermassa nou eenmaal meer weegt dan vetmassa. Het BMI gaat uit van het gewicht; bij iemand met veel spiermassa zal deze test dus aangeven dat hij 'te zwaar' zou zijn, wat dan natuurlijk niet klopt. 8)

En laten we vooral niet vergeten dat VET wel degelijk een functie heeft in je lichaam: namelijk de bescherming van organen! :wink:

Wat denken we d'r van: zullen we weer over gaan tot de orde van de dag? PORTRETTEN POSTEN? :lol: :lol:
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Bientje,

Doe maar. :wink:
amr
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2005 19:45
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Ach.. het op gewicht komen is een ding.. Op gewicht blijven, dat is waar de meeste problemen mee hebben. Ik ben er inmiddels wel achter dat 2 weken lijnen en dan niet opletten met wat je eet, zeker geen effect geeft.
Feit blijft.. sporten is gezond.

Trouwens.. weer ff on-topic.. petje af voor alle dames en heren hier.
Ik zie het mij nog niet doen.
Ar.
"A good reboot is never a bad solution"
Gebruikers-avatar
bgitmans
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 754
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2005 11:13
WoonplaatsCOLON Boxtel
CONTACTCOLON

Er zijn weer een aantal erg mooie foto's bijgekomen hoor. Dit gaat echt de goede kant op!!! :D
[url=http://www.bgitmans.nl]www.bgitmans.nl[/url]
HetBeest
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 15:07
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Wat een prachtig idee en prachtige, moedige foto's. Natuurlijk wil ik dan niet achterblijven. Vind het altijd vreselijk om zelfportretten te maken, maar heb totaal geen schaamte, dat scheelt weer. Dus bij deze mijn bescheiden bijdrage. Gewoon daglicht gebruikt wat door een groot raam naar binnen valt. Who's next?

Afbeelding
Canon EOS 5D mark II, Canon EOS 40D, EF 24-70mm f/2.8L USM, EF 50mm f/1.8 II, EF 70-200 f/2.8L USM, Speedlight 430EX II
Gebruikers-avatar
Dushi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 22:28
WoonplaatsCOLON Den Helder

Er zijn weer aardig wat mooie foto's bij gekomen! Heel mooi allemaal, toppie!! Het lijkt wel of de foto's steeds mooier en gewaagder worden. Erg leuk!!
Canon 400d + 18-55mm + 75-300mm + 430EX Flash
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Sodemieter, je moet jezelf eerst door een paar pagina's afslankproblemen worstelen om van de voorlaatste post naar de laatste te gaan.
Veldje63: mooie foto's, weer een heel andere insteek. Suggestief, vooral 2.
Target: Mooie serie man, de belichting zit echt snor en je maakt er een complete serie van. Die 'geschoren' heeft echt een mooi licht. Hoe heb je dit gedaan?
De laatste twee foto's zijn wel overeenkomstig maar wel stoer geposeerd.
HetBeest (what's in a name?): originele houding, zo heb ik hem nog nooit bij een man gezien, wel vaker bij dames. Leuk hoe je de boel verbergt, dat zal heel wat foto's gekost hebben :D De kleur is apart, de achtergrond wel heel erg zwart. Aan je kruin is te zien dat je dat met PS gedaan hebt. Wel een mooie foto om te zien. Zeker weten.

En al lezend dacht ik : ben ik dan echt de enige die stilletjes hoopt dat er nog eens een paar kilootjes bij komen? :?
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Doet ie et of doet ie et niet... Geïnspireerd door de foto van Bientje toch een poging wagen...
Het is niet zo een gewaagde foto als die van de meesten van jullie, dat ga ik echt niet doen :oops:
Dus ik heb er een dromerige collage van gemaakt.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=41955[/img]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar