[VERZAMELTOPIC] [18+] EOS fotografen geven zich bloot DEEL 2

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Talitha schreefCOLONJa daaag ik doe echt niet mee hoor :lol:
wij willen jou lekker kontje wel eens zien hoor :)
www.studio111.nl
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Maarten: ook jouw naam staat nog open :wink:
dus ehhhhhh
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

MartinPhili schreefCOLONMaarten: ook jouw naam staat nog open :wink:
dus ehhhhhh
ik weet van nix hoor :) ik spot vliegtuigen en vrouwen, geen mannenkoneten
www.studio111.nl
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ik weet wel een leuke pose voor je: met je armen weid gespreid, alsof het vliegtuigvleugels zijn. Registratienummer op je vel getekend: PH-EOS
Idee? :wink:
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Dan wordt het een reclamevliegtuig. Met zo'n haakje onderaan voor de banner :lol:
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

lol
www.studio111.nl
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

maced schreefCOLONDan wordt het een reclamevliegtuig. Met zo'n haakje onderaan voor de banner :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: HEEL scherp gevonden, Ed! Ben benieuwd naar de eigenlijke foto, Maarten! ;)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
WillyZ

maartenw schreefCOLON
Talitha schreefCOLONJa daaag ik doe echt niet mee hoor :lol:
wij willen jou lekker kontje wel eens zien hoor :)
hahaha :lol: nee
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Pfff, ik ben druk bezig geweest met het uitwerken van een plan, maar ben tot nu toe echt niet tevreden. Ik begin het donker in te zien of ik überhaupt wel met plaatjes op de proppen kom. Ik zal nog eens verder experimenteren. Als ik mezelf dan toch bloot op de foto moet zetten wil ik het wel goed doen :D
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

:D cor, begrijp wat je bedoelt
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Gebruikers-avatar
Christa
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 190
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2005 21:37
WoonplaatsCOLON Betuwe

maced schreefCOLONDan wordt het een reclamevliegtuig. Met zo'n haakje onderaan voor de banner :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik lig in een deuk hier....
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Als ik mezelf dan toch bloot op de foto moet zetten wil ik het wel goed doen
Cor, jouw zelfportretten zijn beroemd, dus de verwachtingen zijn hoog gespannen. Ik zie het al voor me: Cor, rookwolken om hem heen. Prima 'camouflage' Cor :wink:
Zelf zit ik ook te broeden, een zelfportretten serie stond al een poosje op het lijstje-van-dingen-te-doen en toen ik die recente serie van Frank Doorhof zag, met precies dezelfde stoel als dat wij aan tafel hebben staan, begon het weer flinkt te borrelen.
Bijna vergeten : Wolff, aardig spartaanse douche :D Je foto is lekker spontaan, bloot zonder aandacht op bloot, leuke foto. Fijn dat je mee doet.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

maced schreefCOLONDan wordt het een reclamevliegtuig. Met zo'n haakje onderaan voor de banner :lol:
haakje ja........ lach er maar om :twisted:
www.studio111.nl
Jeroen*meg2
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Hoeven
CONTACTCOLON

Hij's fijn, binnenkort toch maar weer eens de sportschool gaan bezoeken. :wink:

Afbeelding
Fotografie: [url]http://www.jvfotografie.eu[/url]
Auto: [url]http://www.5cabrio.nl[/url]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Zozo, nieuw flitssetje zeker? :wink:
Ik vind hem erg goed Jeroen, lekker belicht. De achtergrond komt links iets in beeld en ik vind dat eigenlijk best wel passend.
Iets meer ruimte boven het hoofd had misschien gekund, en je horloge had je af mogen doen :wink:
Het keukentrappetje vind ik een goeie vondst. Props zijn belangrijk, en in dit geval zeker. :D Zelfverzekerde pose ook. Prima werk.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Christa
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 190
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2005 21:37
WoonplaatsCOLON Betuwe

jaaaa, weer een man erbij....ik vind de sportschool niet nodig hoor :wink: Leuk bedacht met die trap zo :) Ben jaloers op jullie mooie belichte foto's, en achtergronden. Moet nog hoop leren :oops:
Gebruikers-avatar
Dushi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 22:28
WoonplaatsCOLON Den Helder

Jeetje Jeroen wat een mooie foto! Inderdaad heel goed belicht en erg leuk bedacht zo met die huishoudtrap. Zo mag je bij mij ook wel een klusje komen doen :wink:
Canon 400d + 18-55mm + 75-300mm + 430EX Flash
KL34
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 904
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2005 20:38
WoonplaatsCOLON Opmeer
CONTACTCOLON

Wat een lef dames en heren! Petje af. Zitten hele mooie foto's tussen. Ook met humor. Het is wel veel om door te worstelen (met de vorige topic erbij) maar erg leuk.
En Cor, mocht het niet lukken, ik kan je altijd helpen :lol: :lol: :lol:
http://mirandadejong.fotopic.net
http://pets-picture.fotopic.net
-----------------------------------------------
zelfs een reis om de wereld start met een eerste stap...
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

Geloof me, dit kost me veel moeite :oops: :oops: . Doe het ook in een vlaag van (tja, noem het maar wat...) Maar ik was zo blij :D dat ik mijn portret in een dergelijke collage en met deze filters kon bewerken.....dat ik dacht: ....."what the ...., ik doe het gewoon! (heb hem wel eerst ff laten beoordelen door een bekende van me :wink: ......dus de ergste schrik is er af....
Oh ja, wat heb ik gedaan: 1 origineel op 6 verschillende manieren met filters bewerkt, verkleind en geplakt in een aparte laag. Meer niet. Ik vond het effect wel geinig en zo lijkt het toch niet helemaal zo echt (maar is het wel!)......
Tja, de een verschuilt zich achter een boek, een stoel of een balk. Ik sta achter een filter, kan ook he? :lol: :lol: :lol:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=41721[/img]
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Hardstikke goed van je Bientje, onwijs cool.
Ik vind je collage best goed, de filters komen goed tot hun recht. Het roze filter, vijfde van links, valt wat uit de toon. Je zou een tegenhanger verwacht hebben op de tweede van links. Dan zou het collage wat meer in evenwicht geweest zijn.
Het filter vierde van links vind ik wel heel erg fraai, je lijkt een soort houtmotief gekregen te hebben. Bientje, uit het goede hout gesneden :wink:
En ik zie aan je props dat jij, in tegenstelling tot Jeroen*meg2 wel aan de sportschool doet :D
Ik vind dat je erg creatief geweest bent om te verdoezelen wat je niet bloot wilt geven. Een hele goeie manier.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar