Canon vouchers

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

@BasZ: ik heb niet perse het hele boekje nodig.... slechts een paar vouchers... (alsof ik blaak van het geld....). Maar ik heb geen haast want de aankopen staan toch niet voor de zomer gepland. Wellicht kunnen mensen die op de 18e juni ook komen en aan één boekje genoeg hebben die dan meenemen...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

schoffie schreefCOLON@BasZ: ik heb niet perse het hele boekje nodig.... slechts een paar vouchers... (alsof ik blaak van het geld....). Maar ik heb geen haast want de aankopen staan toch niet voor de zomer gepland. Wellicht kunnen mensen die op de 18e juni ook komen en aan één boekje genoeg hebben die dan meenemen...
Ik neem et boekje wel mee de 18e (mocht je tegen die tijd nog niks hebben ontvangen!).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONIk neem et boekje wel mee de 18e (mocht je tegen die tijd nog niks hebben ontvangen!).
thnX m8...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Charley
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 17:06
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik heb zo'n twee maanden geleden een boekje besteld, maar nog niets ontvangen. Ben op zoek naar een voucher voor de 1.4 extender. Heeft iemand er eentje over?

Thanx!
[size=75]Canon 30D | 17-40 f4 L | 70-200 f4 L | 300 f4 IS L | 50mm 1.8 | Extender 1.4 | Speedlite 380 EX + omnibounce |[/size]
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

mijn vouchers zijn binnen en dat binnen een maand. Alleen wel een maal en niet zoals bij de andere dubbel... maar ja kan er toch maar eentje uitgeven... zoals in de voorwaarden 1 per persoon :D dan maar via mijn ouders of zo ;)
Laatst gewijzigd door 1 op myrddin, in totaal 18 keer gewijzigd.
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

Charley schreefCOLONIk heb zo'n twee maanden geleden een boekje besteld, maar nog niets ontvangen. Ben op zoek naar een voucher voor de 1.4 extender. Heeft iemand er eentje over?

Thanx!
Charley ik heb een voucher boekje... maar koop toch geen extender... dus als je mij even je adres PM't dan stuur ik hem even naar je op over de post.
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
Gebruikers-avatar
Dr. Faustus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 556
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 10:13
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Ik heb het het voucherboekje al geruime tijd geleden aangevraagd maar nog altijd niets ontvangen. Ik begrijp dat ik niet de enige ben.

:? :(
[size=67][color=darkblue]
[/size][/color]
Gebruikers-avatar
Donkie-chot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2006 19:28
WoonplaatsCOLON Venlo

Ik heb vandaag het boekje gekregen. Ik weet het niet meer zeker, maar ik denk dat ik het ongeveer 1,5 week geleden heb aangevraagd. Valt nog wel mee dus.
En ik moet toch nog eerst op mijn evt. bonus wachten...... :-)

Heeft er iemand een gebruikte promo-code (sticker op de doos) voor me? Dan kan ik i.c.m. mijn eigen serienummer ff kijken of ik nog zo'n geheugenkaartje kan krijgen.

MTIA,
Donk
politrix
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2005 21:41
CONTACTCOLON

nog steeds geen boekje :(

en nog steeds geen lens ook trouwens :(
Don't let money change ya!
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

he, je had hem toch bij Crown besteld? Had hij hem niet?
www.johanvanderwielen.nl
politrix
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2005 21:41
CONTACTCOLON

Nee, levertijd is semi onbekend. In ieder geval niet vorige week.

Ik zit te twijfellen of ik hem zal mailen of hij al wat weet.
Don't let money change ya!
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

zou ik wel doen... toen ik hem mailde was hij gewoon op voorraad maar ik heb al eerder misgegrepen bij hem...
www.johanvanderwielen.nl
Marten_PA2MZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2005 09:55
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Ik heb vlak na het beginnen van de actie zo'n boekje aangevraagd... => tot op vandaag nog Steeds niks :( :cry: :cry:
"Ik neem mijn beelden heel letterlijk, Edelachtbare, maar nooit serieus"

[size=75]
Mede mogelijk gemaakt door: Een EOS 350D | BG-E3 | en een lensje van 50mm F1.8 + EF-s 18-55 + EF 70-200 F2.8 [color=red]L[/color] USM [b][url=http://www.zoetbrood.net]Mijn website[/url][/b][/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

wederom..


niets...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

schoffie schreefCOLONwederom..


niets...
Idem... :cry:
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
politrix
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2005 21:41
CONTACTCOLON

Goed nieuws voor iedereen zonder boekje, ik heb hem ook nog niet!

En ook nog geen bericht dat mijn crown-bestelling gelevert kan worden!

Zo weer vrolijk het weekeinde in.....
Don't let money change ya!
Gebruikers-avatar
MarcoZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2006 18:46
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

Misschien een beetje late reactie maar heeft misschien iemand voor mij een cashback bon voor de 70-200 F4 die nog geldig is? Want volgens mij zitten er in de nieuwe cashback boekjes geen bonnetje voor de 70-200 F4. :?

Alvast erg bedankt! :D
Om kritiek te vermijden: zeg niets, doe niets en post niets.

Wie geen fouten maakt maakt meestal niks.
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

MarcoZ schreefCOLONMisschien een beetje late reactie maar heeft misschien iemand voor mij een cashback bon voor de 70-200 F4 die nog geldig is? Want volgens mij zitten er in de nieuwe cashback boekjes geen bonnetje voor de 70-200 F4. :?
De huidige actie geldt niet voor de 70-200. Hij zat in de vorige actie die inmiddels al afgelopen is.
Gebruikers-avatar
MarcoZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2006 18:46
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

eric_nl schreefCOLON
MarcoZ schreefCOLONMisschien een beetje late reactie maar heeft misschien iemand voor mij een cashback bon voor de 70-200 F4 die nog geldig is? Want volgens mij zitten er in de nieuwe cashback boekjes geen bonnetje voor de 70-200 F4. :?
De huidige actie geldt niet voor de 70-200. Hij zat in de vorige actie die inmiddels al afgelopen is.
Oke bedankt. :( :cry:
Om kritiek te vermijden: zeg niets, doe niets en post niets.

Wie geen fouten maakt maakt meestal niks.
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Deze week een ieuwe 30D gekocht. bonnenboekje zat gewoon in de doos.
Groeten,

Gerard
Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar