bonsai/test

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
nikonshooter
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2006 21:03

Gebruikers-avatar
oegemeister
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 606
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2005 08:54
WoonplaatsCOLON Almelo

hmmm... ik vind 'm niet erg bijzonder rare blauwe ondergrond de achtergrond die helemaal los staat van de ondergrond.

en dan nog ff 2 dingen:

1. je avatar is te groot :lol:

2. verder niet lullig bedoeld ofzo, maar volgens mij heet die forum EOS digitaal en ik moet de eerste nikon EOS nog tegenkomen, maar ik weet nie hoe anderen hier over denken.

m. vr. gr. Sjoerd
[size=75]Apple'tje, Apple'tje, jij bent de mooiste van het land! Go Away Micro$oft![/size]
PeetPlafond

Natuurlijk is het een canon forum, maar er zijn wel meer NIKON-leden hoor...

Bovendien zie ik ook een Canon.
WillyZ

Ik zou ten eerst voor een andere onder en achtergrond gaan en de foto niet van boven nemen 8)

Je kan ook wat losse vellen fotopapier kopen bij de bruna misschien een tip omdat er onder en achter te doen als achtergrond .
Wat lampen erbij enzo zodat je geen flits hoeft te gebruiken

Misschien van onderen eens de foto maken nja probeer maar wat.

Je komt er vast wel uit :)
luclodder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 325
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2004 12:39
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

Ga eens door de knieen en neem de foto alsof de boom groter is dan jouw. Een soort dwergperspectief. Dus net ff boven de ondergrond.
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Het probleem is eigenlijk dat de achtgrond en ondergrond zo van elkaar verschillen dat de foto als het ware in 2 stukken wordt verdeeld en dat leidt af van waar het werkelijk om gaat, de bonsai. Als je dat kunt voorkomen dan ben je al een heel eind verder denk ik.
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

Ik sluit me bji Talitha aan.

mvg,
Frank
Gebruikers-avatar
ErikL
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 657
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 17:02
WoonplaatsCOLON Gemert - N.Br. - The Netherlands

Probeer de foto eens met je Canon te maken en niet met de N%k#n

Nee geintje, wat Thalita zegt levert volgens mij ook een vele mooiere foto op.


ErikL
[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 II | EF 50mm F1.8 mkII | EF 55-200mm F4.5-5.6 II USM | EF 100-400 f/4.5-5.6 [color=red]L[/color] IS USM |Filters: UV + Circ. Polarisatie | Speedlite 430EX + Omnibounce | SanDisk Ultra II 1Gb CF | SanDisk 256 Mb CF | Luxon Pro10 tripod | Vanguard VGT-4 Monopod | Lowepro Computrekker Plus AW[/size]
Gebruikers-avatar
jeanne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2006 11:00

Tsja.... dat heb je met die bonsai-shows he! Mag je ze niet aanraken, laat staan een ander gekleurd velletje papier eronder schuiven.....

Ben zelf ook beginner en weet dat het rete-moeilijk is, vind het een mooie foto lekker scherp hoor... Ook al is het met een Nikon gemaakt :wink:

Groetjes Jeanne
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Volgens mij is dit niet op een show gemaakt, maar thuis in de huiskamer op het zijl. Links op de foto lijkt het kozijn van de deur omhoog te gaan. Mede daardoor, maar ook door perspectief en die knalharde blauwe ondergrond spreekt dit me niet aan. Er moet meer uit te halen zijn. Desnoods een detail.

Talitha geeft in ieder geval een heel goed advies.
Gebruikers-avatar
nikonshooter
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2006 21:03

Idd, ik moet door de knietjes. Zal er voortaan op letten.

Overigens is dit niet 1 van mijn eigen boompjes, was dat maar waar.
De foto is op een show genomen!
Wij hebben hier toch niet van dat rare gekke blauwe zijl/vinyl op de vloer liggen :?

thnx all.

Harold.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Dus toch op een show... hm... zie nu dat het een bord ofzo is wat erachter staat. Soort scheidingswandje???

En wat is er mis met blauw zijl???
WillyZ

Naja als het op een show was heb ik niks gezegd :oops:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar