A walk in Dinan

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Gek he. Tis net als toen fotografie ontstond. Kunstschilders die bij hoog en bij laag zeiden, "maar dat kan nooit kunst zijn". Of filmers die video nooit als kunst konden zien, flim, das kunst, video niet. Raar he, ik vind het juist prachtig, alles wat je bedenkt, kan je maken. Voel me soms Bob, de digitale bouwer :) Maar, het is vreemd dat de mens deze discussie blijft voeren.
Ik was eens in een SGP geregeerde gemeente. De wethouder daar, had iets gedaan voor de popmuziek, nl oefenruimte bouwen. Dus wij erheen met onze paarse wethouder. Die man over popmuziek, zag het in. In de sixties was dat de satan. Nu, werden gemeente leden begraven met John Lennons "imagion".
Mooi he, Imagion :)
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Gebruikers-avatar
Hill
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 330
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2005 21:22
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

eos350d schreefCOLON
Mijn boodschap is eigenlijk : laat zoveel mogelijk de werkelijkheid zien.
In een topic onder de verzameling DIGITAL ART hierom vragen :?:

Beeldbewerking? het nieuwe gereedschap van de duivel??
Mooi he, Imagion
Rest my case :lol:

Groeten,

Hille
[size=84]When was the last time you did something for the first time...[/size]
Gebruikers-avatar
rsmt
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2005 19:34
CONTACTCOLON

Wat mij betreft kunnen we weer terug naar het onderwerp:
Schitterende bewerking Kropot! Mijn enige opmerking is dat hij van mij iets lichter had gemogen, vooral aan de rechterkant.

Groet,
Ron.
"[b]A smile is the shortest distance between two people[/b]" - Victor Borge

[size=75][b][color=blue]EOS 50D[/color][/b] | BG-E2N | Canon 17-55 F2.8 | Sigma 70-200 F2.8 | Sigma Converter 1.4 EX | EF 50 f/1.8 II | Speedlite 580 EX II |[/size]
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Rechts zit echt veel detail. Maar het is donker, das waar. Maar op en print is het percies goed. Kan aan de monitor liggen, dat ie net iets te donker is. Maar vond het spel tussen gelig in de muur en de donkerte wel mooi, dus heb het wel met opzet pretty dark gemaakt. Jammer dat je ze niet op ware grote op he tnet kan zetten, soms zijn de details zo lekker. Maarja, monitoren van 1,5 bij 1,5 meter zijn ook nog niet gemeengoed ;)
Zou wel kicke zijn, wil dat graag nog meemaken :)
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
stavros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 521
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 10:25
WoonplaatsCOLON Mechelen

Misschien wat laat mijn reactie Kropot. Maar ik wou hem je toch niet onthouden.
Ik heb hem ondertussen tig maal bekeken en ik moet zeggen dat hij me met de tijd meer doet bekoren.
Ik blijf steeds maar focussen op verschillende details telkens ik hem zie.
Prachtig werk dat meer op z'n plaats hangt sterk uitvergroot aan de muur ipv een vluchtige kijkplaats op dit forum.
Hoedje af. :wink:
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Ype, dat is een beetje wat ik wil. Het mag een plaat zijn waar je langzaam invalt. En, heel groot word het alleen maar mooier, omdat details dan beter uit komen. Het zijn een aantal lagen met effecten die gemixed zijn en hier en daar weggegumd. Zo heeft het paartje wel de kleren aan maar geen echte gezichten meer, meer een impressie. Het maakt het meer om zelf in te vullen en minder een exacte invulling van de waarheid. de waarheid is soms mooier als je hem verdraait ;)
Tnx in elk geval voor je reactie.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar