Rock & Roll Tour met o.a. peter pan speedrock

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Bartjebart
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2113
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 15:13
WoonplaatsCOLON Coevorden
CONTACTCOLON

Bij de plaatselijke muziekboer heb ik een setje gehoorbeschermers gehaald voor 25 euri ongeveer. Het zijn kunststoffen dingetjes met twee verschillende filters (een paarse en een gele), die verschillende dempingswaarden hebben. Ze zijn echt ideaal, je krijgt ze in een kunststoffen etuitje en er zit ook een soort buisje bij, waarmee je ze goed in je oor kunt doen. Perfect spul, zit goed en ze dempen ook precies de juiste tonen.
[url]http://www.bartgrendelman.nl[/url]
WillyZ

dat weten we nou wel maak dan ff zelf een topic aan met het onderwerp oordopjes ofzo 8)
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Talitha schreefCOLONdat weten we nou wel maak dan ff zelf een topic aan met het onderwerp oordopjes ofzo 8)
Zo, dat noem ik nog eens (een) OPTREDEN. En wel luisteren allemaal. Ja, ook diegene met al die dopjes in de oren :) .

Daar is zo'n mooi Toppic voor geopend, moet je eens bezoeken. Je vind het hier, maar dat wisten jullie vast wel :wink:

Moet Talitha wel gelijk geven.
Oja, Ik vind het hele mooie foto's hoor :!:
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
bgitmans
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 754
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2005 11:13
WoonplaatsCOLON Boxtel
CONTACTCOLON

Cyberon schreefCOLON
Drrrrkkk schreefCOLON
ErikDignum schreefCOLONIk vraag me af.... :?:
Hoe het komt.... :?
Dat als ik Talitha haar concertfotos ZIE.. :shock:
Ik steeds MIJN VINGERS IN MIJN OREN PROP... :!: :x
Haha, ja zij móet wel een lens met IS gebruiken, anders heb je door de decibellen steeds bewegingsonscherpte! :wink:
Ik mag toch hopen dat Thalita zich wel een paar passende oordoppen heeft laten aanmeten. Ik bezoek geen concert zonder die dingen in mijn oren. Het is de eerste paar keer even wennen, daarna merk je het niet meer. Heerlijk om thuis te komen van een concert zonder oorsuizingen en een koppijn die tot de volgende ochtend blijft bonken. Je hebt maar 1 paar oren en voor de prijs van een 50mm 1:8 lens heb je een goede, op maat gemaakte gehoorbescherming.
Modbreak vanaf hier en de rest verplaatsen naar off topic??
Mijn voorstel
[url=http://www.bgitmans.nl]www.bgitmans.nl[/url]
Solinger
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2006 22:38
WoonplaatsCOLON California

Number 4 is nice. She is really getting into it! Great shots, I like your work.
[b]Sam[/b]

I am an American. I love the photos here and I have been using an online translator to read the posts. I look forward to learning a lot from you all through your images.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar