K3

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Bjorn s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2004 22:04
WoonplaatsCOLON Lelystad

Hier een aantal foto's van een optreden van K3 in Zwolle.
Mijn dochtertje van 3 vond de foto's geweldig in iedergeval.
Ben benieuwd of dit in 1 keer gaat lukken.......mijn eerste keer.

1
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2804[/img]

2
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2805[/img]

3
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2806[/img]

4
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2807[/img]
G3 - 10D - Sigma 18-50 - Tamron 28-105 - Canon 75-300 III USM - Canon 50mm F1,8
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Geweldig :) Maar hebben ze ook beentjes. Wat een lekkere expressie, hihi. Ben toch blij dat mijne pubert ;)

De eerste keer, tja, eh, ik zeg nix, maar de foto's zijn prima gelukt kwaliteits wijze. Mooie kleuren en ik vin ze scherp voor een live concert. Of was het play back?
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

haah, die Belgische meiden. leuke foto's, geeft leuke impressie weer. jammer van hun mooie voeten..
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Leuke sfeerfoto's. Voor een eerste keer concert denk ik dat je niet mag klagen. Nummer drie vind ik de beste van de 4. inderdaad wel jammer van de voetjes. Meestal is het leuker om of alleen het bovenlichaam op de plaat te zetten of helemaal. Persoonlijk mis ik de voetjes niet echt heel erg hoor.
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
vincit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 936
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2004 09:30
WoonplaatsCOLON Limb. België

Nummer 3 vind ik de mooiste. Geweldig mooie kleuren en heel goed scherp.
Zeker voor zulk soort foto's.
Wat biedt K3 ervoor ?!?
Robbe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 338
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2004 15:13
WoonplaatsCOLON Lokeren - België
CONTACTCOLON

Waarschijnlijk zal ie net iets onder het niveau van het podium gezeten hebben, om de voeten mee op foto te kunnen hebben.
Enkel het bovenlichaam is dan beter qua compositie, maar dan moet je weer inzoomen en verlies je lichtsterkte, dus ja... je kan nog altijd een beetje croppen natuurlijk. Als je inzoomd kan je er achteraf geen stuk bijplaatsen he :roll:
Canon EOS 300D / 18-55 kit / EF 28-80mm / Cosina 100 - 400mm
> http://users.pandora.be/Temmerman <
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

#1 Lekker scherp. Ook geen probleem dat de meiden in het midden staan. Prima foto
#2 Jammer dat die ene arm voor het gezicht van de ander zit. Daardoor vind ik de foto niet goed. De meest linkse kijkt ook wat benauwd. Zal wel horen bij "de song".
#3 Kweetniet... lekker lijntje naar rechtsboven toe, maar toch weer net niet helemaal.
#4 Prima... lekker lijntje naar rechtsboven toe, en deze dus helemaal wel.
Bjorn s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2004 22:04
WoonplaatsCOLON Lelystad

:D Ja ze hadden beentjes, maar de pest was dat er dan ook een schuin stuk zwart podium op staat.
Ik zal vanavond even een voorbeeld foto uploaden, hoe die er anders uit had gezien.
Voor de kleine maakt dat podium niet uit, maar jullie zijn natuurlijk wat kritischer, dus dacht laat ik dit er maar af croppen 8)
Ik heb ook foto's vanaf mijn eigenlijke zitplaats (rij 22), hier staan mogelijk ook zelfs voeten op (kan nu niet kijken vanaf mijn werk), maar ook weer andere hoofden van mensen :D
Uiteindelijk zijn we met zijn drieen naar voren geslopen via het gangpad naar rij 1.......personeel :oops:
Maar aan dit voordeel zat ook weer een nadeel......moest zittend foto's maken, omdat ik anders boze moeders op mijn nek kreeg........en dit waren er heel veel.
Zat ook opgesloten tussen de kids.

Ja Kro je zongen mooi live, net zo mooi als op cd :wink:
G3 - 10D - Sigma 18-50 - Tamron 28-105 - Canon 75-300 III USM - Canon 50mm F1,8
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Blub, ik heb een fisheye,
in de zomerzon
op mijn aanplak balkon

met het toestel aan
lekker vooraan gaan staan
er zit ook nog een voetje aan

la la la

zullen de 300D fotoband beginnen ? :twisted:
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Bjorn s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2004 22:04
WoonplaatsCOLON Lelystad

He nog bedankt voor jullie reacties trouwens.

Heb nog wel wat foto's met voetjes gevonden uit de serie van 121 foto's :? , maar inderdaad stonden hier ook weer hindelijke dingen op zoals achterhoofden.

Een 300D foto"boy"band.....[censored] das lullig voor mij, heb een 10D........nou dan maak ik wel de foto's tijdens de optredens.

Hier is een verkleining van het origineel van foto 3 incl. hinderlijk stuk podium.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2835[/img]
G3 - 10D - Sigma 18-50 - Tamron 28-105 - Canon 75-300 III USM - Canon 50mm F1,8
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Bjorn s schreefCOLONEen 300D foto"boy"band.....[censored] das lullig voor mij, heb een 10D........nou dan maak ik wel de foto's tijdens de optredens.
Dan mag jij in het achtergrondkoortje :)

Ik vind deze foto aardig, maar het podium stoort toch wel. Dan houd ik het toch maar bij m'n vorige commentaar.
Bjorn s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2004 22:04
WoonplaatsCOLON Lelystad

Lekker dan :lol:

Nee niks he dat podium, dus dan maar de beentje er af hakken zoals in foto nr. 3
Was jammer dat mijn bewegingsvrijheid beperkt was, maar heb in iedergeval wat leuke plaatjes voor de kleine kunnen schieten, en heb er weer een hoop van geleerd.
Wil absoluut vaker concertfoto's maken, heb de smaak te pakken........maar dan toch liever van het ruigere werk.

Bjorn
G3 - 10D - Sigma 18-50 - Tamron 28-105 - Canon 75-300 III USM - Canon 50mm F1,8
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Yeah, ruig is lekker, ik wil wel Soulfly, Korn enzo :) Deze ouwe houd wel van een bak geluid. Dan is K3 toch zwaar op den maag ;)
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Bjorn s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2004 22:04
WoonplaatsCOLON Lelystad

Ja Korn heb ik ook een paar cd'tjes van liggen......krijg je energie van.
Heb ze gezien op Pinkpop of lowlands, maar dan moet je niet met je cameraatje dichtbij het podium willen komen, dan heb je echt een zoomlensie nodig, want die jongens vooraan hebben een hoop energie die ze kwijt willen, en dan kan je niet ongestoord een paar kiekjes nemen zeg maar :wink:

Soulfy klinkt me bekend in de oren, maar daar houd het ook ff mee op......wie weet wel weer wat leuks voor mijn muziekcollectie.

Ik hou voornamelijk van rock, en dan van vrij rustig tot ruig.
Tja K3 ........die fase bij de kleine gaat ook wel weer een keer over.
Die van dochter van jou zit misschien wel weer aan de boybands, en hier word ik ook niet echt vrolijk van hoor.......of houd ze van jou muziek :?:

Bjorn
G3 - 10D - Sigma 18-50 - Tamron 28-105 - Canon 75-300 III USM - Canon 50mm F1,8
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Soulfly is met Max van Sepultura :) Mijn all time fav op hard core metal.

In de pit kan je prima fotos maken, doe ik ook. Gewoon ff boos kijken en de jongens gaan netjes aan de kant. En meestal is via de zijkant vooraan ook wel goed te schieten. Als ze je duwe, gewoon een zwiep terug geven ;) En je moet je wel gepast kleden, anders word je target.

Is vaak vreemd, die gasten zien er vaak super heavy uit, maar ze zijn eigenlijk vaak heel beleefd en netjes :) In elk geval stukken relaxter dan een gemiddelde Ado supporter ;)
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Bjorn s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2004 22:04
WoonplaatsCOLON Lelystad

Een jasje van de ehbo, en ze houden je wel bevriend.

Bjorn
G3 - 10D - Sigma 18-50 - Tamron 28-105 - Canon 75-300 III USM - Canon 50mm F1,8
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar