Stage Opdracht

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
PeetPlafond

Ik heb net een patatje (met) gekocht... ben nu blut.... anders... tuurlijk.. :wink:
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ter aanvulling op de (eerste) reactie van PeetPlafond...en hoe zou de winkel het vinden als in het venster van de skibril de naam ervan te zien zou zijn (evt. met plaatje van berglandschap er achter...

Wordt wel moeilijk shot dan denk ik..

Tenslotte, van productfotografie heb ik geen kaas gegeten, maar ik vind de serie erg geslaagd!

Groeten

(met m´n camera fotograf)Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
Crack
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2004 12:49

Nette foto's!

Vind vooral die laatste (die met die skibrillen) juist wel leuk omdat je je eigen reflectie erin terugziet.

Keep it up!
Beetje van mezelf en een beetje van Canon
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Mooie serie..........ik was ook verbaasd toen ik las dat je dit hebt gefotografeerd met de interne flitser. Had ik niet gedacht! Goed gedaan dus. T.a.v. je weerspiegeling zijn de meningen verdeeld........... ik vind het ook iets minder maar zou ook 1,2,3 niet zo gauw weten hoe je dit op moet lossen. Ik denk inderdaad dat we je maar op kosten van Peet naar Zwitserland sturen voor mooie (witte) reflecties :lol: Mocht je dan nog iemand op de skie's willen vastleggen dan wil ik wel met je mee...... :lol:

Gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
PeetPlafond

diganiet schreefCOLONMooie serie..........ik was ook verbaasd toen ik las dat je dit hebt gefotografeerd met de interne flitser. Had ik niet gedacht! Goed gedaan dus. T.a.v. je weerspiegeling zijn de meningen verdeeld........... ik vind het ook iets minder maar zou ook 1,2,3 niet zo gauw weten hoe je dit op moet lossen. Ik denk inderdaad dat we je maar op kosten van Peet naar Zwitserland sturen voor mooie (witte) reflecties :lol: Mocht je dan nog iemand op de skie's willen vastleggen dan wil ik wel met je mee...... :lol:

Gr. Anita
ALS er iemand (mee)gaat, dan is dat natuurlijk de sponsor van het geheel... :lol:
WillyZ

haha vet mooi :lol: ik wou dit jaar ook al op wintersport maja helaas niet door gegaan dan volgend jaar maar ff gezellig snowboarden en apris skieen en fotograferen natuurlijk op peet plafond zijn kosten :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op WillyZ, in totaal 21 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

:cry: dan moet ik ook maar geen patatjes meer kopen.......en sparen voor een reis naar Zwitserland met besneeuwde bergen, lijkt me heerlijk fotograferen......... :lol:

Maar goed nu maar weer on-topic.

Gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Mooi gedaan hoor!!!! Vind de laatste foto met de horloges het beste. De foto met de brillen waar je jezelf nog in ziet vind ik het leukst, maar kan me voorstellen als klant dat je dat niet wil hebben. Maar ze zullen hier zeker blij mee zijn.

Groetjes Marian
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Ik doe erg veel productfotografie (beroepsmatig). Ik zou je dat werk zó toevertrouwen. Heel goed gedaan. Tja, die prijskaartjes... OK maar dat beveiligingslabel had je van de portemonneetjes af kunnen halen ;-)
t2a
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 20:34
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Gave serie Talitha. The shot met de horloges vind ik top. BTW: hoe groot zijn de vellen fotopapier?
Groetjes,
Raymond.

[size=75]EOS-350D, Tamron SP AF Aspherical XR Di 28-75mm f2:8 Macro Ø 67, Canon EF 50mm f1.8 II, 2GB Ultra II, Wacom Intuos3 A6[/size]
WillyZ

Bedankt allemaal voor de leuke en mooie reactie`s

De maten zijn 50 bij 70 cm en ze zijn een euro per stuk
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

het is ook nog een beetje reclame maken ook,ik zocht al enige tijd naar gul horloges maar kon ze nergens vinden.
nu weet ik waar ik ze moet zoeken.
bedankt.
meneer gates,hij hapert steeds!!!
WillyZ

Kom een keer langs bij me stage zou ik zeggen :lol: of check op www.intersurfsneek.nl
stavros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 521
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 10:25
WoonplaatsCOLON Mechelen

Talitha schreefCOLONNaja eerlijk gezegt is dit mijn eerst keer dat ik zoiets doe mja ik vind ze zelf ook wel aardig gelukt :)
Afbeelding Talent noemen ze zoiets. :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar