Zou binnen 1 dag geleverd worden
Geld in huis, wachten......geen lens.
Volgende dag, wachten.......geen lens.
ff bellen met konijnenberg: " hij is toch echt verstuurd, ze bezorgen niet op zaterdag, is toch geen rembours geworden, maandag maar bellen als het er niet is, 150 pakketten per dag, etc etc)
Zondag wachten tot het maandag is.....of toch niet.
Onbekende vrouw belt zondag aan met haar 2 kindjes:
Ikke: "dankje wel!
Is er dus een pakketje van 450 euro bij een wildvreemde afgegeven, en niemand die hiervoor getekend heeft????
Ik vraag mij nu dus af wat er gebeurd zou zijn als ik GEEN aardige mevrouw en haar buren had gehad....
Wie denk je dat er dan met de gebakken peren gezeten had?
Had ik moeten bewijzen dat ik het niet ontvangen had etc etc.
Dus boze mail naar de konijnen gestuurd.
Korte mail terug, dat ze een klacht indienen verder niks. Achteraan gebeld omdat ik dat wel HEEEEL kort door de bocht vond.
Telefoongesprek: "Is niet onder Rembours besteld omdat ik vaste klant was ??? (1 keer wat besteld)",
"Ligt aan de TPG"
"wat wilt u dan dat ik doe?"
"Is niet mee te frauderen meneer, anders gebeurde dat wel veeel vaker"
Mijn advies en de cynische reden voor mijn titel:
Bestel morgen allemaal een canon 70-200L IS USM onder rembours bij konijnenberg.nl
1) Maak je over geld maar geen zorgen, het wordt toch op rekening verstuurd.
2) Laat je broer de handtekening zetten als ze daar uberhaupt al om vragen.
3) Vertel vervolgens dat je niks ontvangen hebt.
opmerkingen:
- Klinkt allemaal flauw? Het is helaas de harde waarheid.
- Ligt niet aan konijnenberg? Fout, het is hun verantwoordelijkheid een goede leverancier in de arm te nemen. Ook het leveringsdeel behoort geheel tot hun deel van de service verlening.
- Flauwe aanzet tot fraude? Geenzins, ik ben gewoon een deel van mijn vertrouwen kwijt in bestellen bij konijnenberg of waar dan ook. In debuurt waar ik vroeger woonde was die lens gewoon verdwenen. (Woon nu op stand
- Ze waren er toch wel achter gekomen? Hoezo? Niemand weet dat ik het pakket uiteindelijk heb gekregen of niet soms? ALS die postbode al een handtekening van iemand heeft dan heeft hij gewoon mij adres (of die van mijn buren dan) op zijn briefje staan en een vreemde handtekening. Ik zit hoe dan ook met de gebakken peren als konijnenberg om het geld vraagt. TPG beweerd gewoon dat het bezorgd is.
boris
p.s. heb de lens en ben tevreden wat dat betreft.
(lens gaf wel na 5 foto's error 01 en error 99, maar na wat prutsen ineens niet meer....is een ander verhaal, andere post)