Zo vader...

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

... zo zoon, zo bleek afgelopen zondag. Regelmatig wordt ik op mijn tochtjes vergezeld door mijn zoon Joost (9). En je kon er op wachten natuurlijk... "papa, mag ik ook eens foto's maken"? Eh ja... ga ik hem nu vertellen dat hij dan een dikke € 3.000,00 euro in z'n handen heeft en dat dat héél veel zakgeld is? Nou nee - ik vind het veel te leuk als hij mijn liefde voor natuur(fotografie) overneemt, dus succes ermee ;) Hooguit volgende keer de strap maar ff meenemen :D

Maar goed, hij had mazzel - want in de uiterwaarden bij IJzendoorn was wel het nodige te fotograferen. Hij heeft ervan genoten - en ik ook. En ik heb moeten beloven dat ik deze serie "bij een échte fotowinkel!" voor 'm laat afdrukken als herinnering aan zijn eerste roofvogelfoto's. OK - graag natuurlijk :mrgreen:

Torenvalk op een paaltje:
Afbeelding

Een buizerd die wel even bleef zitten:
Afbeelding

Nadat hij toch opvloog, konden we 'm nogmaals benaderen:
Afbeelding

En iets closer:
Afbeelding

En nog een TV-tje aan het bidden (moest 'm ff snel helpen met de belichting):
Afbeelding

Tot slot (op uitdrukkelijk verzoek :D) nog twee Iphone-shotjes van "man @ work":

Afbeelding

Afbeelding

Hij blij, ik blij. Is toch heerlijk om zo samen te genieten. Moet nog wel ff een eigen logootje voor hem maken, zie ik :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Fresno
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 467
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2007 21:53

Nu gelijk ook dan maar eigen account aanmaken, want dat heeft hij heel goed gedaan. Verjaardagscadeau is nu ook niet moeilijk meer :D .

Heerlijke platen, smaakt naar meer. Wat veel roofvogels daar, moet het hier vaak met enkele doen. Vooral leuk om dit samen met je zoon te doen.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

talentje :-)
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

weldig leuk om dit samen te doen en zo er op uit te zijn en te genieten!

En nette opnamen, die zeker naar meer smaken! Dank voor het delen van je mooie moment samen.
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Namens Joost: BEDANKT!!

Hij heeft zitten meelezen en vond de reacties erg leuk. Hij had de foto's geprint meegenomen naar school om te laten zien en mocht er uitgebreid over vertellen van z'n juf. De dag erna had hij een toegift: op een ander forum was één van de foto's gekozen tot "Today Choice", en dat heeft hij apetrost zitten vertellen. Superleuk!! Ik denk dat dat eigen Flickr-account, eigen logo en eigen login inderdaad niet lang op zich laten wachten ;)

Samen in de natuur met een hobby bezig zijn is inderdaad superleuk. Ik geniet ervan, en Joost ook! Wordt vervolgd, denk ik. Het is maar goed dat ik mijn oude 100-400 nog niet heb weggedaan, want ik denk inderdaad dat ik gewoon even op zoek moet naar een simpele body voor hem. Kunnen we samen schieten ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar