Mijn band!

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Robert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zeeland

Terwijl ik even een nummer had waarin ik niet mee hoefde te spelen, heb ik snel even wat plaatjes geschoten van mijn band. Helaas werd er niet zoveel met gekleurde lampen gedaan...
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie de instellingen / compo anders doen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Flying Thunderball
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2005 16:10

Mooie scherpe plaatjes hoor!
Het stoort mij niet dat er geen kleurige lichten zijn.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 | EF 50mm 1.8 | EF 70-200 4L USM
Tink
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 12:12
WoonplaatsCOLON Den Haag

Ik wilde net gaan vragen welk instrument je bespeelt, maar toen k je avatar zag denk ik dat ik dat wel achterwege kan laten.

Leuke serie. Ik kan je weinig vertellen over de fototechnische kant, maar ik zie wel een paar dingetjes die me opvallen.

De drummer kijkt in de camera, daardoor komt het vrij geposeerd over.
De saxofoonspeler. Gaaf, hij gaat helemaal op in zijn bezigheid. [zeur] polsbandje is wat minder[/zeur]
Ook de zanger zit er helemaal in. Misschien de microfoonstandaard wegcroppen?
De bassist kijkt alsof hij wil zeggen:"Kap nou met die foto's, ik ben bezig." :) Op een of andere manier is dat ook echt een bassisteneigenschap (tenminste van degenen die ik ken)

Bij de zangeres vind ik het jammer dat haar gezicht gedeeltelijk wegvalt achter de microfoon.

We missen nu alleen nog een foto van de toetsenist aan het werk! :wink:
Canon EOS 350D + Canon EF-S 18-55mm F3.5-5.6 + Tamron 18-200mm F3.5-6.3
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Leuke foto's, lekker scherp.
@Tink: die saxofoonspeler is een trompettist hoor, en de bassist een gitarist ;-)

Ik vind wel de uitwerking (of de be/verlichting?) van de trompetist wat heel erg hard uitgevallen. Qua foto is die van de zanger veruit de beste!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Tink
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 12:12
WoonplaatsCOLON Den Haag

:oops: Oeps :oops:
Sorry
Canon EOS 350D + Canon EF-S 18-55mm F3.5-5.6 + Tamron 18-200mm F3.5-6.3
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Tink schreefCOLON:oops: Oeps :oops:
Sorry
Maakt niet uit toch!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Robin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 11:50
WoonplaatsCOLON .: Limbabwe :.

Nou ben zelf gitarist en wordt toch niet graag voor bassist aangezien hoor.....LOL :-)

Qua scherpte vind ik ze super....qua compp vind ik alleen de trompettist interessant. De rest doet me wat minder. Ik mis wat actie, gevoel, beleving. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
[color=darkblue]Ik sta spiege[/color][color=red] L [/color][color=darkblue]perplex![/color]
Tink
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 12:12
WoonplaatsCOLON Den Haag

Robin schreefCOLONNou ben zelf gitarist en wordt toch niet graag voor bassist aangezien hoor.....LOL :-)
Hoezo, wat is er mis met bassisten? :lol:
Maar het was wel stom van me. Voortaan eerst even snaartjes tellen...
Canon EOS 350D + Canon EF-S 18-55mm F3.5-5.6 + Tamron 18-200mm F3.5-6.3
Robin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 11:50
WoonplaatsCOLON .: Limbabwe :.

[OFFTOPIC]Nou, een oude vriend van me en een erg goede gitarist overigens zei altijd dat bassisten eigenlijk gitaristen zijn die erachter gekomen zijn dat ze geen gitaar kunnen spelen :-) Technisch gezien zou ik ook bassist moeten zijn :-)[/OFFTOPIC]
[color=darkblue]Ik sta spiege[/color][color=red] L [/color][color=darkblue]perplex![/color]
Robert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zeeland

@allen: bedankt voor de reacties!
@tink: ik zal het niet doorvertellen aan de saxofonist en de bassist... :wink:
@robin: inderdaad, ik mis zelf ook wat actie en gevoel. We spelen een aantal nummers waar bv. de gitarist lekker uit z'n dak kan gaan. Dat zijn geschiktere momenten. Alleen moet ik daar zelf ook meespelen, dus geen tijd voor foto's!
En tja, als de toetsenist een nummertje niet meespeelt, dan wordt het al gauw saai hè, en dat zie je op deze foto's :lol:
Robin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 11:50
WoonplaatsCOLON .: Limbabwe :.

Robert schreefCOLONEn tja, als de toetsenist een nummertje niet meespeelt, dan wordt het al gauw saai hè, en dat zie je op deze foto's :lol:
Ehhhhhh ik zou hierop natuurlijk kunnen reageren door te zeggen dat bij mij in de band de voorkeur uit gaat naar nummers waar de toetsenist niets hoeft te doen......maar dat doe ik niet ;-)
[color=darkblue]Ik sta spiege[/color][color=red] L [/color][color=darkblue]perplex![/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar