Wallen onder ogen verwijderen [Video]

(niet voor vragen, hier alleen tutorials)

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik skip voor forums naar de maandag en donderdag als publicatiedag, iets meer spreiding zo. Dus vandaar vandaag al de film :D

Wanneer je een model voor de camera hebt met wallen onder de ogen, dan kan een visagiste daar om te beginnen al veel aan helpen. Maar ook Photoshop kan een uitkomst bieden. Het is prima te doen om in Photoshop de wallen onder iemands ogen weg te halen.

Door simpelweg de donkere gebieden op te vullen met een kleur haal je wallen al snel weg. Met het hoogdoorlaat-filter zorg ik ervoor dat de structuur van de huid ook nog behouden blijft.
Wil je nu als eerste op de hoogte blijven van mijn filmpjes? Wordt dan abonnee van mijn YouTube-kanaal
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 3

Precies wat ik nodig heb. Ik heb nl geen visagiste die mijn wallen wegpoetst.
Dus moet ik het zelf doen.
Aiai, zie ik nu dat het in Photoshop moet gaan gebeuren :x . Ook daar beschik ik niet over.
Dan maar verder door het leven mèt. Gelukkig zie ik ze zelf niet.. :shock: :lol:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Tja, ik heb nog niet nagedacht over een methode in Lightroom. Overigens de snor afscheren lukt in Photoshop ook ;)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Wat ben jij daar toch goed in! Maar ik vind het best een hoop werk. Ik heb weer met plezier gekeken maar toepassen zal ik het waarschijnlijk nooit. :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar