WID #35

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 3

Of beter: de plaat poetsen... ;)
Anoniem 4

In de getoonde staat heb ik mijn platenspelers nooit gezien, dus ook niet verwonderlijk dat ik er niets in herkende. Had meer weg van een ouderwetse tobbewasser.
Ik behandel mijn analoge audioapparaten met het respect dat ze verdienen.
Nog steeds bewijst mijn Technics SL-J2 goede diensten.
Gebruikers-avatar
kromlensje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2017 11:40
WoonplaatsCOLON N Br

ook mijn platenspelers hadden niet een systeem om te zien wat voor formaat er op lag, dus niet herkend, overigens haalde wij de zware schijf er altijd af en vervingen die door een stuk karton met dun stof er overheen zodat het een snelstart draaitafel werd voor disco gebruik, incl pickering naald.
eos 750D met grip, eos 400D, met grip, EF 24-70mm f/4.0L IS USM ,Sigma 70-300mm apo dg macro, efs 18-55mm II, efs 18-55mm is stm, ef 50mm F1.8 STM.
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

frank schreefCOLONHier ook 2x Philips212, 1 Thorens TD160 en 1 Pioneer PL200 8)
Ondertussen nog steeds niet klaar met platen wassen ;-)

gr
Frank
probeer eens ultrasoon te reinigen, heb het ooit eens mogen proberen in een bakje waar normaal instrumenten in worden gereinigd, je ziet het vuil uit de groeven komen. Een nadeel was dat de plaat er niet in zijn geheel in paste. Verder weet ik niet of vinyl zacht wordt bij te veel energie, uiteindelijk kun je kunstoffen ook ultrasoon lassen.

Een paar van mijn smerigste platen zijn er in iedergeval van opgeknapt.
Laatst gewijzigd door 1 op nieuwsgroepen, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Ik heb wel een ultrasoon bakje maar daar past nog geen singeltje in.
Overigens gisteren tot en met ZZ Top gekomen, op enkele klassieke albums na is alles gereinigd nu :-)

gr
Frank
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar