Powerfull fly

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Tijdens het doorspitten van het archief kwam ik deze foto tegen. Hij stond in de map om weg te gooien, vond ik toch zonde.
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. (ondanks dat hij vrijwel elke regel van fotografie overtreedt :-D )

Afbeelding1N6A3344 by jochem Wolkorte, on Flickr
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik weet bijna niks van macro, dus aan mij zul je denk ik niet zoveel hebben. Maar ik vind het een spannende foto met al die rare onderdelen en verschillende vormen aan het beest. Ik vind glans en kleuren ook mooi. Alleen die rand groen onderaan vind ik er niet bij passen doordat die zo'n totaal andere kleur en sfeer heeft....

Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De foto rekt in ieder geval mijn aandacht en laat me langer kijken naar wat ik nu precies zie. Alleen daarom is'tie dus al geslaagd ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind hem wel leuk. Te leuk om weg te gooien. Als het mijn foto was dan zou ik er aan de bovenkant een dikke reep afhalen en er een landscape formaat van maken door links het canvas te vergroten en de achtergrond door te trekken. Hij doet mij namelijk aan een voertuig denken of zo.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Het rood/bruin van de ogen trekt in de foto mooi de aandacht.

Persoonlijk zou ook een stuk van de bovenkant hebben afgehaald + een kleine reepje van de onderkant, zodat de vlieg op een dun groen strookje staat.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Bedankt voor jullie reacties/feedback.

Ik ga er eens mee aan de slag, en kijken wat het resultaat wordt!
Groeten,

Jichem
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar