Bloemknoppen van Sperwershof

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik ben al een tijdje heel weinig actief hier, en het wordt weer eens tijd om dat te veranderen...... Na een scheiding en een nare hernia hebben mijn prioriteiten lange tijd elders gelegen, maar ik voel weer ruimte om ook met fotografie meer bezig te zijn. Ik ben lid van een fotoclub, heb zitting in de programmacommissie sinds kort en ik krijg weer zin om er met de camera op uit te gaan.

Een paar weken geleden was mijn 73-jarige tante een weekje op bezoek en samen hebben we een bezoekje gebracht aan de Sperwershof in 's Graveland voor een kopje thee met wat lekkers, en natuurlijk hebben we ook een rondje gelopen door de prachtige tuin. Mijn camera had ik na lange tijd weer eens mee, en ik heb onderstaande bloemknoppen op de foto vastgelegd. Ik hoor graag feedback op mijn hernieuwde pogingen weer eens wat macro's te maken.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Leuk wat meer te mogen gaan zien hier van je Jasmino.
Fijn dat je weer leuke dingen gaat doen!

De eerste foto springt er voor mij uit, met name door de mooie kleuren, diepte en gebruikte DOF. Knap gedaan.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Dank je, Dave!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik vind de eerste ook mooi om naar te kijken. De derde is ook interessant door de zwarte lijntjes op de knop. Die neigt iets naar links had echt verticaal of neigen naar recht iets mooier nog gevonden denk ik vanwege de ruimte die daar is..
Apple fan, Canon volger...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar