vrolijke foto

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Buitenfoto van mijn vrolijke dochter genomen ,met mijn nieuwe 70-200 lens. Kan nog wat scherper, vind ik, maar hij is wel spontaan.


Afbeelding
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

precies zoals je zegt, heel spontaan maar niet scherp, meer kan ik er niet van zeggen :lol:

overigens heb je 2 dezelfde topic aangemaakt, misschien de andere even verwijderen ?
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Anoniem 3

Spontaan, da's dan eigenlijk alles.
Niet scherp is wel de waarheid. Die 70-200 kan echt veel meer. Nu de fotograaf nog.
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Ik ben het met reageerders eens: er kan nog wel het een en ander aan verbeterd worden. Bedankt voor jullie reacties!

De lens vind ik wel prachtig.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Helemaal geen verkeerde foto hoor. Scherpte is genoeg over gezegd. De waarde van de foto (het is tenslotte je dochter) is waarschijnlijk onschatbaar voor jou :)
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Dank voor de vriendelijke reactie. Soms kunnen mensen wat bot reageren en dan doet dit je weer goed.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar