Djarda

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
edwardmila
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 20:41

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Mooi! Goed gelukt.

Bij foto 1 ben ik heel erg benieuwd wat er achter die open deur zit. Die leid mij wat te veel af (mijn oog word naar de deur getrokken).
Bij foto 2 zou ik (maar dat is heel persoonlijk) iets meer diepte dmv schaduw werking willen zien. Maar hij is wel helemaal top hoor!
Foto 3 heeft mooie lijnen, top!
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Geinig, ik heb een andere visie dan eMKay......
1) perfecte foto, het model staat er goed op, de deur zorgt voor spanning
2) ik hou niet van schuine portretten, nooit gedaan, ook niet toen ze populair waren, dus ik ga daar niets over zeggen.
3) Het model (en haar jurk) komt in deze positie niet helemaal goed tot uiting. Ook vind ik de achtergrond te druk.

Maar ik heb wel genoten van deze foto's, dus bedankt voor het delen!
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Brell

Prachtig model.
Ik kan mij echter niet helemaal aan het idee onttrekken dat foto 1 en 3 niet helmaal scherp zijn.
Kan misschien ook komen dat ik wat last heb van migraine.
mdbphotography

Foto #1 vind ik een goed idee, leuke pose maar haar gezichtsuitdrukking is op elke foto het zelfde en oogt niet echt helemaal ontspannen. Haar enkel is ook iets wat mij opvalt bij die foto, daar zie je heel duidelijk oneffenheden zitten die best wel afleiden.

Tweede foto ook weer zo'n geforceerd lachje, ze voelt zich duidelijk niet op d'r gemak of ze heeft aangeleerd om die lach op te zetten zodra je een foto maakt. Ook is zo'n schuine foto niet mijn ding, breek altijd mijn nek als ik er naar probeer te kijken. In mijn ogen is het meer een "truukje" om te pogen van een saaie foto nog wat te maken (no offence).

Derde foto mist echt een relatie tussen de omgeving en het model, het ornament boven haar hooft lijd alleen af en het witte van haar jurk valt zo wel héél erg op. Het is prima als ze ergens op- of overheen leunt maar dan moet de omgeving er ook naar zijn en in dit geval een beetje chique zijn (gezien haar uiterlijk en kleding).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar