Beeeehhhh!! (met nieuwtje)

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Deze schoonheid kwam iedere dag langs de tent. De koningin van de Zoutkampse dijk!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op XXXL, in totaal 23 keer gewijzigd.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Leuk! Een heel origineel portret van een schaap. Ik vind het zwart-wit ook een goeie vondst. Heb je er een bewerking op toegepast? Ik vind de vacht er zo vreemd uitzien. Niet dat het me stoort, hoor....

Groetjes
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Leuke foto!.
De vierkante foto met centrale compositie en egale vacht doet het goed als achtergrond. Jammer van die 'oorbellen' altijd... :(
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Thanx! Dit schaap was zeker aan een scheerbeurt toe. Ik heb wat geëxperimenteerd met verscherpen, maar het meeste hiervan toch weer teruggedraaid.. Het is maar een klein deel van een andere foto. Met de 10 megapixels van mijn 400 D hou je dan wel erg weinig pixels over. Wellicht dat daarom de vacht wat raar overkomt.
En die oorbellen.... Misschien ga ik nog eens proberen ze er uit te shoppen. Het blijft gewoon verminking van zo'n beest.

Update: Wollie heeft het gemaakt op de catwalk, haar pasfoto is nu Foto van de Dag bij Focus 8)
https://focusmedia.nl/foto-van-de-dag/schaap" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar