Een primeur in Nederland..

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

* Een primeur in Nederland !

* Hier is hij dan het konijn zonder oren.

* Bij een kennis van mij is twee weken geleden dit konijn geboren, hij komt uit een nest van 6 kleintjes, zijn moeder is een Vlaamse reus.
Dit kleintje is geboren zonder oren !

* In japan is er ook een geval bekend van een konijn zonder oren, [zie link hieronder] deze is geboren in 2011 in de buurt van de Fukushima kerncentrale, er zijn mensen die beweren dat het konijn zonder oren het gevolg is van de ramp met de kerncentrale in 2011.

* In 2012 is in een dierentuin in het Oost-Duitse plaats Limbach-Oberfrohna ook een konijn zonder oren geboren, [Zie link hieronder] bij het maken van documentaire stond per ongeluk een cameraman boven op het beestje met gevolg de dood.

Foto 1
Afbeelding

Foto 2 De moeder met haar kleine.
Afbeelding


Link 1
http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... -westen-vs

Link 2
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/ar ... oren.dhtml
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Haha, dat is inderdaad wel uniek! Leuk dat je zoiets speciaals hier deelt.

Foto 1 vind ik erg leuk, al had de achtergrond wat meer aandacht verdiend. De muur doorbreekt nu de rust. Tweede foto is leuk om het verschil in grootte te zien maar fototechnisch niet bijzonder.
Gr,
Remco.

Flickr
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

RDF schreefCOLONHaha, dat is inderdaad wel uniek! Leuk dat je zoiets speciaals hier deelt.

Foto 1 vind ik erg leuk, al had de achtergrond wat meer aandacht verdiend. De muur doorbreekt nu de rust. Tweede foto is leuk om het verschil in grootte te zien maar fototechnisch niet bijzonder.

Klopt ben niet echt met het technische bezig geweest. van het kleintje heb ik enkele foto's gemaakt, hij zat niet vaak stil, hij was voor het eerst buiten zijn hok.
Foto 1 komt hier in lokale krant maar dan met de persoon er helemaal op.
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Foto 3
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Wat ziet dat er maf uit zeg!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar