Monastre Mont G.

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
mdbphotography

Prachtige locatie waarvan we van te voren de grootte niet zo goed ingeschat hadden, we hadden namelijk nog 3 andere locaties op het lijstje staan voor die dag (waarvan grotendeels als backup). Maar bij aankomst stonden we allemaal versteld van hoe groot het was en hebben we er de hele dag rond kunnen dwalen.

Her en der is er wat gerenoveerd maar de staat wordt wel steeds slechter, vooral op de bovenste verdieping.

Afbeelding
1Ds Mark III, Samyang 14mm f/2.8, 7-shot HDR (1EV)

Afbeelding
1Ds Mark III, Samyang 14mm f/2.8, 7-shot HDR (1EV)

Afbeelding
1Ds Mark III, Samyang 14mm f/2.8, 7-shot HDR (1EV)

Afbeelding
1Ds Mark III, Samyang 35mm f/1.4, 7-shot HDR (1EV)
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

het lijkt wel of er een waas over je foto's ligt, dat vind ik wel jammer.
2 en 3 vind ik de beste uit de serie qua sfeer en uitstraling.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
mdbphotography

Road8 schreefCOLONhet lijkt wel of er een waas over je foto's ligt, dat vind ik wel jammer.
2 en 3 vind ik de beste uit de serie qua sfeer en uitstraling.
Het zal wellicht beter tot zijn recht komen als de afbeeldingen op een zwarte/donkere achtergrond worden bekeken of als print. Ik heb het contrast echter bewust zo gedaan en geeft naar mijn mening een wat ouderwetse maar vooral zachte weergave. Maargoed, smaken verschillen ;)

Thanks in ieder geval!
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

de belangrijkste (en waarschijnlijk mooiste kamer/zaal) heb je niet online gezet??
de grote zaal met rode pilaren enz.
jammer..
ik wil er binnenkort ook echt naar toe.. :(
duurt me te lang..
ik ga naar verre landen voor urbex.. maar deze (een van de eerst gevonden locaties) ben ik nog steeds niet geweest.. hahaha
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
mdbphotography

Die heb ik wel op de foto gezet maar voor mij persoonlijk vond ik dat een kamer die indrukwekkend was om te zien, maar niet om door mij vastgelegd te worden ;) Ik heb er wel foto's van maar ik ben er niet echt tevreden over, misschien dat ik er ooit op een dag naar kijk en weet wat ik er mee moet :)

Ik ben er nu een aantal keer geweest, ook een keer met model, erg geschikte locatie daar voor! :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar