Ice Speedway Assen 2014

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
wernerfotografie

Hallo allemaal,

Meestal fotografeer ik dieren en mensen maar werd uitgenodigd om met een vriend van me een kijkje te nemen bij de Ice Speedway. Gratis entree omdat het om een training ging en de baan is ongeveer bij mij om de hoek dus gaan met die banaan. Even de camera want toch leuk om weer eens wat anders vast te leggen :D

Hieronder een paar foto's en uiteraard is alle opbouwende kritiek meer dan welkom !

Groeten Werner

Info : Fotos gemaakt met 5d2,70-200L, hoog in de iso vanwege het slecht licht om toch nog een redelijke sluitertijd over te houden.Sommige foto's wat gekropt en lege tribunes etc weg te halen.


1.

43821

2.

43818

3.

43820

4.

43822

5.

43817

6.

43819

Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Geslaagde serie. Moeilijk om een keuze te maken maar nr. 1, 3 en 5 hebben een streepje voor.

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Uitstekende en mooie serie, maar ik mis wat variatie. Ze liggen toch niet voortdurend op z'n kant tijdens zo'n race?
Groeten, Jaap
wernerfotografie

@ Dward : Thnx !

@ Jaap: Thnx, het scheelt niet veel ;). Er was jammer genoeg maar 1 helft van de baan over en de lange zijde zat vol met schoolkinderen dus geen tot weinig plek. Ook stonden er nog grote hekken rondom de baan die veel in de weg stonden tijdens het fotograferen. Ik had dus alleen maar de ruimte in de bocht vandaar wat weinig variatie. Ik had wel helemaal vanaf bovenaf kunnen kunnen fotograferen op de lange zijde maar dan zou ik teveel moeten croppen om een mooie uitsnede te maken en dan ook nog enig kwaliteit over te houden. Niets aan te doen !
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Strakke platen, lekker scherp en vooral cleannnnnnnnnnnnnn.
Want het schokt, stuitert en trilt als een gek bij deze sport!

Foto 2, omdat er beweging te zien is in de spikes van het voorwiel, en het net boven het ijs van zijn been, een zogenaamde zwevert.
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Mooi en scherp

3,5 en 6 voor mij
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Mooie kleurrijke serie, hetzij inderdaad wat eenzijdig zoals Jaap al aangaf. En inderdaad met de scherpte zit het goed!
Leuk en geslaagd uitstapje.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Mooie en kleurrijke foto's.
Leuk om te lezen dat deze met een 5d2 zijn gemaakt.....een camera waarvan met zegt dat die minder geschikt is voor sportfotografie, maar jij bewijst het tegendeel. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
wernerfotografie

@ Mozes : niet normaal hoe bruut dat door de bochten heen vliegt haha. Thnx voor extra uitleg, nooit geweten !

@ Thnx Dave

@Thnx Eric

@ Thnx Bartje. Ja het is idd geen snelheidsmonster en idd misschien minder geschikt voor sport, maar dit laat hij nog prima toe :D !
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar