fields of rock

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Michael2005
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2005 23:01
WoonplaatsCOLON Scheveningen
CONTACTCOLON

Gave foto´s maar mis een beetje expressie in de gezichten. Slash staat zoals ie altijd staat maar ik heb hem nog niet kunnen schieten dus ++ voor jou.

Die croudrafter is echt top, goede compo. Zelfs de handen staan symetrisch. Heb je hier veel aan geshopt? Rechtgezet enz.
Zou deze foto best willen hebben.
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Die croudrafter is inderdaad erg gaaf!
Bij veel foto's vind ik de compositie niet zo goed.
Bijvoorbeeld foto 4 en 5. Ze zijn best 'saai'. Had je een foto/perspas?
[size=75]30D - BG-E2 Grip - EF-S 18-55 - EF 70-200/2.8 L - EF 28/2.8 - EF 50/1.8 - AF 28-75/2.8 - Peleng 8/3.5 8A
Canon 580EX II[/size]
[url=http://www.bartnotermans.com]bartnotermans.com[/url]
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

Die croudrafter is echt top, goede compo. Zelfs de handen staan symetrisch. Heb je hier veel aan geshopt? Rechtgezet enz.
nee, aan de foto is weinig geshopt. Beetje meer contrast en het niveau aangepast. Ook niet rechtgezet, maar het is er wel eentje uit een serie (de beste dus) gemaakt boven mijn hoofd. Kwestie van geluk hebben...
Bijvoorbeeld foto 4 en 5. Ze zijn best 'saai'. Had je een foto/perspas?


Bij de foto's 4 en 5 stond ik inderdaad ongelukkig ten opzichte van de bühne (waar Black Sabbath optrad). Ik had geen perspas maar stond wel vooraan.
Wibo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2005 20:36
CONTACTCOLON

Vind die croudrafter echt VET!

Hoe die man ook kijkt, echt alsof het gewoon een fotoshoot is ofzo... Geweldige foto!
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Die crowdrafter (wist niet dat het bestond!) is echt goed. Die kun je zo aan de muur hangen (wel lekker groot laten afdrukken dan!)

Jammer dat sommige foto`s niet helemaal scherp zijn, maar het zijn nou ook niet de meest makkelijke omstandigheden....

Aan de muur met die plaat!

RiniB
Rugzak vol met apparatuur.....
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

RiniB schreefCOLON Aan de muur met die plaat!
RiniB
MEE EENS ! Prachtige foto, mooi die handen in de lucht!
En bij Ozzy straalt de dementie er vanaf! geweldig!
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
frarie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 12:42

Croudrafter... inderdaad een top plaat. Die andere van Rammstein mag er ook wezen, expressie! :)
20D|50 1.8|17-85IS|70-300DO/IS|Velbon Ultra Max i
jetson
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2004 11:58
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

ik vind de foto's te klein...

die crowdrafter pic. is magnifique topplaat!!!
Gebruikers-avatar
soulfly
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 08:24
WoonplaatsCOLON Zutphen
CONTACTCOLON

Dit lijkt me nu ook geweldig he, foto's tijdens concerten en dan (net als Mr CrowdRafter) , strakke plaatjes maken :)
Wat heb ik nog veel te leren....
================
[size=75]Canon EOS350D Kitlens EFS 18-55, Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro ø 62mm, Canon EF 50 mm 1:1.8 II, METZ 48 AF-1 digital[/size]

http://pve.familieverhey.nl
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

soulfly schreefCOLONDit lijkt me nu ook geweldig he, foto's tijdens concerten en dan (net als Mr CrowdRafter) , strakke plaatjes maken :)
Alleen moet je bij concerten vaak oppassen met de apparatuur. Kleine (korte) lenzen accepteren ze meestal nog wel maar zo vlug er een tele opzit kom je er niet mee naar binnen. Da's weer het voordeel van de Sigma 18-200, die is vrij kort. Hoewel je bij concerten meer hebt aan 300 of 400 mm. Ik stond bij deze foto's vrij gunstig (alleen bij Ozzy niet :( ).
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
Gebruikers-avatar
soulfly
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 08:24
WoonplaatsCOLON Zutphen
CONTACTCOLON

Ja da's het nadeel bij die grote concerten, mag veel te weinig gefotografeerd worden.
Vind ik ergens een beetje onzin, je betaald flink voor zo'n act. Dus portretrecht afdracht zit daar toch wel bij in ? :lol: .

Maar je hebt er een paar mooie foto's gemaakt.
Wat heb ik nog veel te leren....
================
[size=75]Canon EOS350D Kitlens EFS 18-55, Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro ø 62mm, Canon EF 50 mm 1:1.8 II, METZ 48 AF-1 digital[/size]

http://pve.familieverhey.nl
Gebruikers-avatar
Femmy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 20:12

Woaw superfoto's! en leuke mensen op de foto's vooral ook van Slash!!! hoe was het?
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

Femmy schreefCOLONWoaw superfoto's! en leuke mensen op de foto's vooral ook van Slash!!! hoe was het?
De sfeer was prima en ik heb inderdaad bij de laatste concerten (Velvet Revolver, Audioslave en Rammstein) vooraan gestaan. Puike optredens. Ook Black Sabbath was goed (vooral gitarist Tony Iommi) en Ozzy was, tja....Ozzy.
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
Gebruikers-avatar
Femmy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 20:12

leuk zeg ik ben jaloers :wink: wie was het beste live? en speelt velvet revolver nou liedjes van guns n roses?
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

Femmy schreefCOLONwie was het beste live? en speelt velvet revolver nou liedjes van guns n roses?
Velvet Revolver was muzikaal oké (inclusief 3 of 4 songs van de Guns) en de show van Rammstein natuurlijk.
Maar ik geloof dat we een beetje off-topic gaan...
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
Gebruikers-avatar
Femmy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 20:12

ja sorry was ff benieuwd!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar