Tiergarten Berlin

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Deze twee foto's heb ik mogen maken in de dierentuin in Berlijn.

1. De witte wolf staat al tijden op mijn verlanglijstje. Helaas was het een grauwe dag en sprong de foto er origineel niet uit. Vind hem in zwart wit wel wat hebben

Afbeelding


2. Deze foto laat zien hoe ik mij voelde bij dit dierenpark. Deze prachtige leeuw zat samen met zijn dame opgesloten in een verblijf van 3 bij 4. Een metertje hek hield het publiek op afstand.


Afbeelding



Reacties zijn van harte welkom!
Laatst gewijzigd door 1 op ebloksma, in totaal 25 keer gewijzigd.
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Een beetje teveel vignette naar mijn smaak, maar de foto's komen wel aan/over!
Vooral foto 2...
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind de compositie van de eerste niet mooi gesneden en ik vind de belichting ook niet helemaal top. Ik vind de tweede foto een stuk interessanter, maar jammer dat het onderwerp centraal staat. Als dit de volledige opname is, zou je hem door iets te croppen m.i. beter kunnen maken. Ik vind het gekozen onderwerp (detail) erg fraai. Daar hou ik van.
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Mooie platen, maar net als de voorgaande sprekers vind ik foto 1 ook wat te centraal.
Foto 2 daarentegen komt erg goed over :)
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Foto 2 vind ik erg sterk, mooi door de z/w omzetting. Al zou ook ik 'm liever wat minder centraal zien.
Ik heb mezelf toen ook verbaast over het kleine leeuwenverblijf.
Gr,
Remco.

Flickr
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Bedankt voor de reacties, hoe zouden jullie zelf foto 1 plaatsen dan? zelf ben ik er namelijk wel tevreden over.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar