Bayerische Wald

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
Nettie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 994
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2005 13:06

Prachtige serie zeg
Ieder diersoort heb je bijzonder mooi vast gelegd.
Ik ben jaloers op de beren foto's ze waren deze week helaas in winterslaap.
En wat een verschil als het groen is!!
Ik ben er deze week geweest en vandaag voor het laatst en we hebben de hele week sneeuw gehad. We kwamen aan zonder sneeuw.
Nu ik zo jouw foto's zie moet ik er ook een keer in de groene periode heen, maar dan verblijf ik wel bij Hotel euler http://www.landgasthof-euler.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ontzettend gastvrij en zeer goed eten!!!
-------------------------------------------------------
Nee ik heb geen onderschrift waar al mijn fotogear in genoemd is !!!
Akumal

Dank je Nettie, ik zou ze eigenlijk wel graag in de sneeuw willen hebben maar wij combineren het met onze vakantie en dan liever niet in de sneeuw hahaha ;-).

Mooi Hotel, wij gaan hier naar toe. De houten chalets zijn wel relaxed.

http://www.vakantiepark-arber.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit jaar gaan we weer maar dan in de herfst, hopelijk dan met mooie herfstkleuren maar wil ook wat 'watertjes' gaan fotograferen ;-)
Benieuwd naar jouw shots.

@ iedereen dank voor de reacties ;-)!!
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Zow! Dat is een hele fijne serie waarbij nr. 7 en 9 er voor mij boven de andere prachtige foto's uitspringen. Mooie pose van het dier, lekker scherp en goed gekaderd. Klasse!

Dat je de lynx überhaupt nog te zien kreeg was natuurlijk al mooi. Alle drie de getoonde dieren komen ook in mijn directe omgeving voor, maar de lynx wordt zelden gespot. De beer en wolf zijn veel minder schuw. Ik heb 1 keer vanuit de verte een beer zien rondscharrelen, ruim buiten camera bereik. Eén keer een close encounter met een wolf gehad maar toen geen camera bij de hand. :? Gelukkig was hij banger van mij dan ik van hem waardoor het niet lang duurde voordat ik weer alleen was. Maar je schrikt wel even als je opeens oog in oog staat met een wolf. (zacht uitgedrukt :shock: ) Ik hoop dat ik dit trio ook nog eens zo mooi op de foto mag zetten!

Groet!
Dward
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar