Weekend gevoel

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe flitser mogen testen met Miranda
Ik was destijds opzoek naar een krachtige kleine flitser als aanvulling bij mijn Jinbei FLL 500.
De keus toen gevallen op de Godox Witstro AD360, klein, compact, robust en buiten gewoon krachtig daarbij heeft deze flitser ook de mogelijkheid om kleine lichtvormers op aan te sluiten zoals relfector softbox en paraplu.

Met een instel vermogen van 1/128 tot 1/1 en nog een voordeel 'High Sync optie" zodat ik nog beter in de buitenlucht uit de voeten kan.
Mijn ervaring met deze flitser is nu nog subjectief Maar qua prestaties en gebruiksgemak een heerlijk product.

Genoeg gepraat over de flitser er zijn mensen die dit veel beter kunnen verwoorden hahaha

Een nieuw speeltje moet natuurlijk getest worden en Miranda wou hier graag aan meewerken dus hop hop in de auto gestapt en daar bij haar thuis een avondje lekker creatief aan het werk gegaan.
Éen licht setup met softbox, Aangevuld met mijn ring led voor sfeer en als fill

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding
Gebruikers-avatar
gjhagen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2010 22:56
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Lekker met zo'n flitser spelen en schieten :)
Lekkere sfeertjes heb je neergezet.
Voor mij de 1e favoriet (misschien dat zwarte hoekje rechtsboven nog croppen)
Dan nr. 3 alleen de scherpte op het glas beetje moeilijk (kijk tot graag naar scherpe ogen)
Groet,
Gertjan
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Lekker knus en cozy.
Thuisgevoel.
Leuk grietje of is het netter om dame te zeggen :)

Alleen 3 is niet lekker scherp op de juiste plekken, de rest zijn prettig om naar te kijken.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

De eerste vind ik de beste, op de rest lijkt je model niet echt op haar gemak. Ze kijkt een beetje verschrikt, niet ontspannen.
Haar pose op de laatste komt heel onnatuurlijk over. De drukke achtergrond op de laatste twee maakt het kijken ook niet rustiger.
Was het voor haar de eerste keer? Zo ja, dan nog een keertje met haar gaan shooten. ;)
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Ik vind het een mooie serie.

Bij de portretten waar je meer van de omgeving laat zien ervaar ik dit ook zeker als aanvulling op de foto en niet rommelig ofzo. Dit mede omdat je schrijft dat je op een avond naar haar toe gereden bent om bij haar samen te gaan fotograferen en dus ook iets laat zien van haar thuisomgeving. Hiermee laat je volgens mij ook iets van haar persoonlijkheid zien.

Vooral bij de laatste foto met het accent op de geschreven tekst op dat hart achter haar.

gr Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

De eerste is mooi, maar de tweede is vet cool!! Voor mij is scherpte van secundair belang tov uitstraling! :)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

@Thabita bedankt voor de feedback
Er zit een kern van waarheid in

@ de rest tnx voor jullie feeback mening!
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Leuke serie! Zeker niet verkeerd.
Mogelijk technisch niet volmaakt, nou dat is dan maar zo. Vind het heerlijk om naar te kijken.

Foto 2 is voor mij de topper. Prachtige uitstraling.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar