My Dog

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Bewerkt in PS met een fractalius filter.
Veel kijkplezier

Afbeelding

C'
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Sharky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 11:24

Snel, haal z'n poot uit het stopcontact!
Ik denk dat zonder de vlammetjes het een mooiere foto oplevert.

Gr. Jan
wernerfotografie

Sorry maar absoluut niet mijn ding.... Wel een mooie hond trouwens :D !
Brell

prachtige blik, maar helaas, ook voor mij hoeft de bewerking niet.

gr.

Brell
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Voor de fotografen die niet zo van zware bewerkingen houden, had ik deze: ( maar hoort niet thuis in digital art )

Beeld is trouwens geschoten met de Sigma 150 mm Macro op de 5DII.

Afbeelding
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
wernerfotografie

Ik kijk regelmatig op EOS en kijk dan bij de eeste 10 nieuwe posts en reageer dan daar op. Ik heb toen niet opgelet in welke sector het stond maar zoals je al aangaf het staat in : Digital Art. nogmaals is het niet mijn ding, maar dat is bijna niets in digital art.. maar het schuiven aan de knopjes is altijd leuk om te doen. Omdat dieren / honden wel mijn ding zijn wil ik wel op je andere versie reageren.

Ik blijf erbij dat ik het een mooi beest vind, je hebt mooi zijn aandachtige blik te vangen en de oren staan goed overeind !
De plek waar je deze mooie hond heb gefotgrafeerd zou niet mijn keuze zijn geweest. ik was lekker naar buiten gegaan of in iedergeval een andere omgeving. In het donker midden op zijn hoofd loopt nog een streep (naad van een keukenkastje?) deze had ik weggewerkt. Kleuren/ scherpte en compositie vind ik wel lekker wegkijken !!
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Sorry Werner, maar het was gewoon een snapshot van m'n trouwe viervoeter, geen haar op hoofd dacht aan een shoot, geen haar...Dan had ik 'm wel anders 'gezet' en in een andere sub-forum geplaatst.
Maar zoals je nu ook kan zien, in digital art, dat de fractalius filter met schuifjes spelen is, is wel ( een beetje ) waar, maar dat digital art met schuiven spelen is, daar ben je mis, en nog geen klein beetje.

Groet,

Cris.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
wernerfotografie

Dan hoop ik graag een keer een shoot te zien van dit mooie beest :D !!!
Maar zoals je nu ook kan zien, in digital art, dat de fractalius filter met schuifjes spelen is, is wel ( een beetje ) waar, maar dat digital art met schuiven spelen is, daar ben je mis, en nog geen klein beetje.
Sorry daar heb je helemaal gelijk in. Als ik nu mijn eigen bericht terug lees lijkt het bijna denigrerend maar dat is absoluut niet de bedoeling. Ondanks dat het niet mijn ding is digital art voor de meeste mensen zeker veel en veel meer dan met schuifjes spelen. Ik kom zelf alleen niet verder dan de schuifjes haha !
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

:D
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik vind het een leuke en aparte bewerking. Het wijkt erg af van de gewone fotografie maar ik kan me nog veel dingen voorstellen waarbij zo'n bewerking het goed zou doen. Wat is een fractaliusfilter? Ik heb al jaren Photoshop maar dit ken ik niet....

Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Mooi gedaan!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar