Hellendoorn Rally 2013

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Afgelopen weekend naar de Hellendoorn Rally geweest met (voor mij in ieder geval) het dikste startveld OOIT! 10 WRC's aan de start, inclusief de shortrally ruim 110 deelnemers. Rentree van Mark van Eldik op de rallypaden, geweldig om 'm weer bezig te zien! :)

1.
Afbeelding
Mark van Eldik & Erwin Mombaerts KP1 Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

2.
Afbeelding
VDZ Racing @ KP1 Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

3.
Afbeelding
Mats van den Brand & Eddy Smeets @ KP7, Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

4.
Afbeelding
Mats van den Brand & Eddy Smeets @ Service, Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

5.
Afbeelding
Adwin Hoondert & Ruud Koole @ KP12 Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

6.
Afbeelding
Martijn Moree & Marlon Krieger @ KP12 Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

7.
Afbeelding
IMEX Racing @ KP16 Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

8.
Afbeelding
VDZ Racing @ KP16 Hellendoorn Rally 2013 by jozzy78, on Flickr

Het was een geweldig weekend, waarin de nodige kampioenschappen werden verdeeld. Mats van den Brand en Eddy Smeets hebben de titel in de 350Z-challenge behaald, Arjen de Koning en Hein Verschuuren de Nationale Nederlands Rally Kampioenschap. Algemene winst ging naar Dennis Kuipers.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Nicole30

mooi gedaan joris! ik reed bij hardenberg en zag bijna naast t begin van de snelweg die auto's daar crossen, wist niet of dat ook bij die van hellendoorn was maar goed.
foto 2 bespied ik toch helaas best wat ruis, wel mooi dat t s avonds is gemaakt en foto 5 is mijn favoriete die springt er echt uit.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Hé Joris,

mooie plaat van Van Eldik, gaaf om weer eens een S12 te zien. Zag het verslag op Rally Report, zag eruit als een mooie wedstrijd. Heb je de crash van Kleinjan in de 911 nog gezien?

Gr,

Michiel.
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Voor mij is ook foto 5 favoriet.
Foto 2 zou ik weghalen. Teveel ruis.
Verder zou je wellicht iets met rode ogen reductie kunnen doen in de nabewerking bij foto 7 en 8?

Wel gaaf om te zien deze foto's
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Leuke afwisselende serie.
Niet allemaal een scherp, maar blijft lastig.
Ook voor mij nr.5, super doorkijkje

Ze mogen hier en daar wel een beetje meer "bite" krijgen in de nabewering.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Dank allen voor de tips, ik ga eens even aan de slag met die rode ogen ja.. En verder nog eens kijken wat er nog verbeterd kan worden. Moet wel zeggen dat ik van deze serie amper wat bewerkt heb, dus daar valt nog wel wat uit te halen.

@ Nicole, Hardenberg is toch wel uit de richting. Service was in Nijverdal, en de meest noordelijkste proef was bij Den Ham..

@ Michiel, het was sowieso weer een genot om Van Eldik weer aan de slag te zien. Je zag wel dat hij vrijdagavond er nog even in moest komen maar wat heeft die man een zaterdag gereden! Lekker dwars, kost misschien wat extra tijd, maar het ziet er zo spectaculair uit!

De crash van Kleinjan heb ik op Youtube gezien, was er zelf niet bij. Balen zeg, maar las op Facebook ook al dat ze amper onder de indruk zijn van de crash en die Porsche is over een paar weken gewoon weer raceklaar :D
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

jozzy schreefCOLONDe crash van Kleinjan heb ik op Youtube gezien, was er zelf niet bij. Balen zeg, maar ...
Hoe apart deze vorm van communicatie is, vinden jullie niet?

1- Balen dat je er niet bij was?
2- Balen dat hij gecrashed is?
Beide kun je in die regel lezen.
Ik ga uit van het 2e...

Toch grappig hoe geschreven communicatie werkt (zeker in de hedendaagse tijd met e-mail/posts/tweets en what's app...

Anyway... ben benieuwd naar je update(s) na bewerking
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

inderdaad DavevdrH :)

Ik bedoel natuurlijk optie 2, zo'n wagen wil je eigenlijk zoveel mogelijk zien rijden (en niet onbelangrijk, HOREN!) in zo'n geweldig weekend.

Nabewerking zal wel even op zich laten wachten, ben deze week erg druk met andere zaken bezig.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar