Luna de Poes!

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ddekkers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2013 19:10

Een eerste shoot met m'n nieuwe Canon 70D gemaakt met Liveview heeft deze plaat opgeleverd. Wat een heerlijke camera, moet wel even wennen aan de besturing in vergelijking met de 50D, maar hij voelt erg goed aan.

Afbeelding
That pen looks mighty tasty! by Dennis Dekkers (Love my 70D), on Flickr
If you put your mind to it, you can accomplish anything!
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

wauw, wat een scherpte!
jammer dat de EXIF eruit is.. wil wel eens weten welke cam?
ik gok op de 50mm 1.4

toeavllig nog toenstrax een revieuw van 70D gezien van DigiRev :)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Julia
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2013 17:38

Wauw ergggg scherp!!! Jammer dat die pen der voor lag maare ben benieuwd naar je komende foto's!!!
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Billie-90 schreefCOLONjammer dat de EXIF eruit is.. wil wel eens weten welke cam?
ik gok op de 50mm 1.4
http://www.flickr.com/photos/ddekkers/9671623281/meta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Mooie plaat, Dennis. En leuk dat je de 70D al in je bezit hebt.
ddekkers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2013 19:10

Haha! Dankje allen. Die pen! Niet zomaar een pen, maar een 70D Canon pen! Bij de shop gekregen. Het was een onderdeel van de compositie, maar misschien wat storend in plaats van een toevoeging. Het is inderdaad een 50mm 1.4. Heerlijke lens, moest hem wel +5 kalibreren, maar dat kan gelukkig met de 70D.
If you put your mind to it, you can accomplish anything!
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Een onderdeel van je compositie? Het voegt voor mij he-le-maal niks toe. Doordat hij zo onscherp is voegt het ook niks toe dat het een Canon pen is.
Luna is waar het om draait :) en die staat er erg mooi op!

Vraagje: gebruik je een hulpmiddel bij het kallibreren of pak je gewoon iets willekeurigs waarop je scherp stelt?
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nicole30

ik hou er wel van een onscherp voorwerp op de voorgrond, vind het niet storend en luna blijft de ster :) mooi diertje :)
ddekkers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2013 19:10

Nemi schreefCOLONEen onderdeel van je compositie? Het voegt voor mij he-le-maal niks toe. Doordat hij zo onscherp is voegt het ook niks toe dat het een Canon pen is.
Luna is waar het om draait :) en die staat er erg mooi op!

Vraagje: gebruik je een hulpmiddel bij het kallibreren of pak je gewoon iets willekeurigs waarop je scherp stelt?
Hehe tja die pen.. okay :P maar goed, dankzij die pen heeft Luna die gekke blik! :D

Het kalliberen doe ik via deze instructies. Er zit een een PDF bij die je kan printen en volgens de instructies moet plaatsen. De eer aan Bas Breetveld de maker van deze instructie! Kost niets en werkt perfect!

http://www.fotosloep.nl/fotografie-tech ... tment.html
If you put your mind to it, you can accomplish anything!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar