Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De objecten/subjecten zijn natuurlijk al super, zo'n krantenmode, en de bakstenen als achtergrond passen ook wel bij deze objecten. Toch ben ik benieuwd hoe de plaatjes er uit zullen zien bij meer egale achtergronden waarbij we alleen met sterke belichting en sterke schaduwverlopen werken. De complexe kranten lijnen zullen denk ik schitterend uitkomen bij een rustige achtergrond. Ik vergelijk dit met foto's van grillige bonsai tegen een rustige, egale achtergrond, dat werkt ook altijd super.
Qua compositie heb ik 2 opmerkingen: de zielige plantjes op 1,2,5 zijn eerder storend dan functioneel. OK je gaat ze niet nog eens afplukken voor de shoot en misschien had je niet eens een plekje kunnen vinden zonder die onkruid, maar toch moest ik dit kwijt.
Het muurtje (1) werkt niet als voorgrond om diepte te creeeren, sorry dat is mijn mening. Ik weet niet precies waarom het niet werkt, misschien omdat ie juist te klein is, of de positie misschien ?
Fotograferen is vastleggen wat jij mooi vindt
400D | Sigma 18-200mm F3,5-6,3 | EF 17-40mm F4 L USM | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-300mm F/4-5.6 IS USM | Soligor Tussenringen | CS3
Ha Maurice,
Ehm, sorry, deze heb ik nooit eerder gezien.
Werelds gewoon. Je kunt zien dat er aandacht aan besteed is, en dat vind ik altijd belangrijk. Er is een idee aan vooraf gegaan, en dat heb je prachtig weten neer te zetten. Styling, poses, locatie, alles valt perfect. Geen woorden voor. Zeldzaam mooi werk van je. Nu weer even de "jaloers mode" uit....
Groet,
Arnoud