Wie is er nog meer in omgeving Harderwijk (Gld)

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Ivo R.
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2010 21:11
WoonplaatsCOLON Harderwijk

Heb al even gezocht op het forum maar zo niets kunnen vinden dus maar een nieuw topic gestart.

Het lijkt me leuk om een keer met iemand op stap te gaan.
Gezelligheid en leren van elkaar.
Alle reactie's zijn welkom, jongetje/meisje/oud of jong :mrgreen:.
Iets over mezelf:

18jr, werk met de 40D. Lenzen EFS 18-55 en 50-250. Maar voor bruiloften en ander werk leen ik de 24-105L en 70-200L.
Mijn interesse gaat vooral uit naar natuur en zeilen (moeilijk werk maar erg gaaf). Maar uiteindelijk vind ik alles leuk om te doen!

Groet Ivo
40D | 24-105 L IS USM |
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

In het grote Wie woont waar-topic kun je gebruikers zoeken bij jou in de buurt.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Ivo R.
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2010 21:11
WoonplaatsCOLON Harderwijk

Zoals ik al had gezegd, ik heb al op het forum gezocht. In die lijst staat Harderwijk niet genoemd. En ik heb geen idee hoe up to date die lijst is (ik sta er bv. ook nog niet in).

Groet Ivo
40D | 24-105 L IS USM |
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

Ivo R. schreefCOLONZoals ik al had gezegd, ik heb al op het forum gezocht. In die lijst staat Harderwijk niet genoemd. En ik heb geen idee hoe up to date die lijst is (ik sta er bv. ook nog niet in).

Groet Ivo
jvdh schreefCOLONIn het grote Wie woont waar-topic kun je gebruikers zoeken bij jou in de buurt.
Aub even lezen wat je moet doen, als je in dit topic met naam en woonplaats vermeld wilt staan.


Hier vind je een overzicht van leden van EOS-Digitaal gesorteerd op woonplaats, zo kan je in één oogopslag zien wie er bij jou in de buurt woont..
Wordt vervolgd.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ivo R. schreefCOLONZoals ik al had gezegd, ik heb al op het forum gezocht. In die lijst staat Harderwijk niet genoemd. En ik heb geen idee hoe up to date die lijst is (ik sta er bv. ook nog niet in).
Die lijst is up-to-date tot eind september zo'n beetje.. En de reacties van na eind september staan er nog onder, waarmee hij feitelijk up-to-date is tot vandaag. Iedereen die op die lijst wil staan zal zich zelf aan moeten melden, want dan ook gelijk de reden is dat jij er zelf nog niet op staat :)
mb-fotografie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2013 07:17
WoonplaatsCOLON 't Harde

wel wat versta je onder de omgeving, ik woon op 't harde dat is +- 20km van hardewijk

martin
Hobby fotograaf die graag bij wil leren hoe het beter kan

Canon 500d met diverse lenzen
Nicole30

hee ivo ,

ik woon wel in gelderland maar niet bij harderwijk in de buurt das voor mij minstens n uur rijden
ik woon in elst. groet nicole
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

De praktijk leert dat dit soort open vragen redelijk snel wegzakken. Wil je met een paar mensen wat doen, neem dan het voortouw en organiseer wat. Dat hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Gewoon een topic openen met "wie gaat er zaterdag 32 juli mee naar de Lutjebroekse Hei" is voldoende.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar