tech repair vraagje

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Cor1150
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2013 23:29

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Eos 40D
Nu heb ik hem tijdje terug naar Tech Repair gestuurd ter reparatie ,omdat de sluiter niet goed meer werkte na 39000 clicks ruim dan. Daar aangekomen bleek het een software probleempje en een onderdeeltje werd vervangen.
dat was dus geen garantie werk helaas, dus ruim € 240,00 armer
na terug komst en keurig verpakt terug gekregen en controlestikker op de verpakking dat mooi die is weer zoals het wezen moet.
Helaas het LSD schermpje werkte niet, dus kon geen foto's terug zien en in het menu dingen veranderen.
nu is het net terug van garantie werk en alles weer er op en er aan en ja hoor LSD schermpje werkt.
nou ja dan maar weer verder proberen.
foto proberen te maken dus alle instellingen weer zoals ik het had. Op sport modus gezet en wat blijkt.
helaas automatische scherpstelling werk niet

DUS HIJ GAAT NU WEER WEG DUS WORDT DUS DE DERDE KEER.

dezelfde persoon heeft gecontroleerd ene Partick.
die zit meer te koffie drinken als camera's te controleren of alles wel werkt.

Volgens bezorger van de UPS gebeurt dit zeer regelmatig, dus ja dit van mij is dus niet een toevalligheid meer te noemen.

Hebben meer mensen op deze wijze reparaties gehad.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Lees dit topic over consumentenrecht eens door:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 69&t=29612" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Motorbart
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2013 19:33
WoonplaatsCOLON Heemskerk

LSD .. Tsja ;)
Anoniem 3

Wie is cor1150?
Als je een probleem hebt, met welk bedrijf dan ook, dan los je dat toch zelf op met dat bedrijf en ga je je gal toch niet als nieuwkomer op een forum spuwen?
Zo goedkoop.
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Telescoop schreefCOLONWie is cor1150?
Als je een probleem hebt, met welk bedrijf dan ook, dan los je dat toch zelf op met dat bedrijf en ga je je gal toch niet als nieuwkomer op een forum spuwen?
Zo goedkoop.
Maar vaak wel effectief. Helaas moet je sommige bedrijven kennelijk eerst aan de schandpaal nagelen voordat ze tot serieuze actie over gaan.

Heb zelf geen ervaring met Tech Repair, dus ik kan in dit geval niet oordelen in welk midden de waarheid ligt.

Arjan
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Ik snap de frustratie erg goed, maar het kan gebeuren dat er iets mis gaat bij een reparatie. Je moet maar zo denken: drie maal is scheepsrecht :-D

Laat nog even weten hoe het afgelopen is en laat vooral wat foto's zien!
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Mijn spullen zijn verschillende keren bij Techrepair geweest.
Problemen waren altijd snel en naar tevredenheid opgelost
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Kamp

Lijkt mij dat dit forum de juiste plaats is om te informeren of er meer mensen slechte ervaringen hebben met een bedrijf.
Je zou naar aanleiding van meerdere klachten een ander bedrijf kunnen kiezen bij reparatie aan je dure apparatuur.
Cor1150
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2013 23:29

A wat garantie betreft ja heb geen aankoopbonnen, want heb camera 2e hands gekocht op marktplaats.


Ik ben lid van Renault Oltimer clubs en daar plaats ik foto's indien gewenst en niet zoals hier bij een foto forum.
Als er een bepaald iets er waarbij ik foto's erbij kan zetten doe ik dat wel.
Ik heb zeker mooie foto's

Ik maak gewoon graag foto's van races en daarbij heb ik geled op een camera die snelle foto's kon maken en een goed merk was.
Ben na fotorolletjes overgegaan op compact camera's en dat maakte wel foto's maar toch niet zoals vroeger.
Heb u deze camera en kan nog steeds niet wennen aan diverse kleine dingen.

Op zich ben ik tevreden, maar allen die service bij reparatie vind ik nu nau niet profesioneel.

Dat ik bericht kreeg van wat er aan de hand was, heb ik zelf gezegt van doe de sluiter maar gelijk vervangen ( prefentief), ja krijg ik als antwoordt, hoeft niet het is nog OK.
Ja sorry dacht ik zo bij mij zelf wie is nu de klant, ik wil er toch extra voor betalen.
Hun gaven er ook bij dat werd wel weer gedaan als het binnen termijn van aantal clicks kapot ging.

Ja nu ben ik de Camera voor de derde keer kwijt en Oltimer treffens beginnen weer
Tevens heb al de Emmeloord rally moeten missen door de reparaties.

Persoonlijk vind ik gewoon als er op een verpakking een Ok stikker staat van dat de Camera gecontroleerd is , dat hij het dan ook 100 % moet doen en niet na uitpakken van ohh nu is er dat weer niet in orde.
Volgens mij is die controle er alleen voor het gene waarvoor hij ter reparatie is aangeboden en dan kijken ze niet verder.
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Ik heb goede ervaringen met Tech Repair.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar