Brian Setzer

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Rogertje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 20:19
WoonplaatsCOLON Boxmeer
CONTACTCOLON

Gisteravond naar 013 Tilburg geweest en daar een spetterend optreden van Brian Setzer gezien. Deze foto is gemaakt met m'n Powershot A60.

Meer foto's op http://www.rogerarts.nl

Grtz Roger

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=20124[/img]
EOS 300D * EF S-18-55 MM * EF 50MM F/1.8 II * Sigma 75-300 APO * Tamron 28-75mm F2.8 XR Di LD IF * Canon 380EX * Vosonic VP2160 * www.rogerarts.nl
Robert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zeeland

Zitten mooie foto's tussen. En muziek dat die vent (band) maakt...... Kippevel.
Robin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 11:50
WoonplaatsCOLON .: Limbabwe :.

Brian Setzer Rocks! Echt supergast....en een zwaar onderschatte gitarist overigens...
[color=darkblue]Ik sta spiege[/color][color=red] L [/color][color=darkblue]perplex![/color]
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Mooie foto's ! Zo zie je maar dat je niet per definitie een DSLR nodig hebt voor mooie foto's. Met de juiste instellingen maakt een compact net zulke mooie foto's.

Bij bovenstaande foto had ik alleen de storende onscherpe dingen (gen idee wat het is eigenlijk) aan de linkerzijde er bij weg gesneden.
Freud94
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2005 21:48

Mooie plaatjes, vooral nummer 10 vind ik heel leuk! Ik was vroeger (heeeeel vroeger, in mijn pubertijd dus) fan van de Stray Cats. Leuk om weer eens te zien, ouwe rocker maar niet minder rockend!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar