Nicole in de studio + korte duoshoot

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

Dit is mijn eerste shoot in 2013 (13 jan) Met Nicole. Ze had als gezelschap haar vriend meegenomen, waarmee we de laatste 30 min een duo shoot me gedaan hebben.
Nicole is echt een leuk,spontane meid daardoor de ontspannen sfeer, zeer leuke dingen hebben gedaan. ik ben erg wijs met deze shoot.
Nicole reageerde ook zeer spontaan op de resultaten die ik haar toestuurde !!!

ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden ....

1

35678

2

35679

3

35680

4

35681

5

35682

6

35683

7

35684

8

35685

9

35686

10

35687

Gebruikers-avatar
A.Otten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2008 21:13
WoonplaatsCOLON Delden

Mooie serie met een mooi model , de laatste vindt ik het fraaist.

Gr Andre
canon 40D+grip , canon 5D mark II + grip en het nodige glaswerk.
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Hele mooie serie is dit.

Bij foto 3 vind ik de achtergrond heel mooi gedaan.
Foto 6 is mijn favo die ogen knallen er heel mooi uit.

Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Foto 1 Mooie zw/w omgezet. Geeft ook de schaduw mooi weer.
Foto 2 Gaaf met de zwarte achtergrond en hoe het licht op haar gezicht schijnt.
Foto 3 De achtergrond leuk, heb je die geprojecteerd? Ik vind haar blik wat minder. De kleur van haar jurk past goed bij haar ogen.
Foto 4. De schaduw vind ik hier zachter, ik denk dat ik de zwart/witte uitvoering met de hardere schaduw mooier vind.
Foto 5. Gewoon mooi.
Foto 6. Wat een ogen! Het raam voegt echt wat toe aan deze foto.
Foto 7. Heel geslaagd.
Foto 8. Misschien saai voor je, maar ook gewoon heel mooi. De achtergrond past hier ook goed bij. Wat een afwisseling, gaaf!
Foto 9. Wat een mazzel voor je, 2 natuurlijke modellen. Leuk die blikken.
Foto 10. Goede uitsnede en de zw/w/ omzetting, super!
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

heb het idee dat de foto's allemaal beetje door elkaar staan.. maar goed, daar zal ik effe niet naar kijken ;)

een minpuntje wat me nu zo gauw opvalt is 8.. pff ze heeft gewoon enge ogen?! de belichting van echt niet fijn hierzo, sorry Hans.. links is het oog heel donker.. en rechts is het enorm licht..

foto 6 vind ik erg mooi..! maar omdat het zo tussen de wat donkerdere settings staat vind ik hem wat minder, zo flets.. (maar nogmaals, denk dat het komt omdat deze tussen wat donkerdere foto's staat.. ;) )

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

allemaal bedankt voor de reacties leuk :)

@Billie-90

ik snap er niet veel van ?? dus als ik een andere volgorde had aangehouden dan had je foto 6 nog mooier gevonden.
Over de ogen van het model op foto 8, ik zal het aan haar doorgeven dat ze enge ogen heeft.

ik ben het wel met je eens dat er op het rechteroog iets meer licht had mogen vallen, maar het linkeroog is niet enrom licht, die is normaal.
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Fijne belichting, door de hele serie.

3: mooie setting, lekker creatief met de achtergrond om gegaan, de lijnen maken het interessant.
6: mijn favoriet. Licht, dof, achtergrond, blik van het model.. twijfelde of ik misschien wat meer ruimte zou willen zien in de richting waarnaar ze kijkt maar nee.. wat een gave plaat is dit zeg.. BAM!! ;)

7:ik word afgeleid door alles wat ik in haar bril zie. Dit kan mooi zijn maar met name die witte kast aan de linkerkant vreet de aandacht van een verder mooie plaat.

Erg gave serie.
Dingetje wat me ook op valt (maar misschien ben ik wel gewoon een rare :mrgreen: ) en misschien doet ze het uit zichzelf maar ik kan zien dat er aandacht is besteedt aan het neerzetten van haar handen. Het oogt natuurlijk en niet zo knullig en onhandig wat je vaak ziet. Dit is vaak een opgave vooral voor mensen die niet vaak voor een camera staan.. Chapeau voor jou en het model, natuurlijk!

9 & 10 zou ik weg laten. Die zijn leuk voor op hun facebook maar doen afbreuk aan de serie.
5D + gLas
Gebruikers-avatar
lastigportret
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2011 10:44
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Wat is er gebeurd met de huid op foto 7? lijkt wel plastic!
verder een nette serie met mooie belichting!
Canon EOS 5D - Canon EF 17-40 f/4.0 L USM - Canon EF 70-200 f/4.0 L USM - Canon EF 50mm f/1.4 USM - Canon EF 40mm f/2.8 STM - Speedlite 550EX

http://www.duefotografi.nl
http://www.facebook.com/duefotografi
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

3 en 6 vind ik de mindere in deze reek , dat wil zeggen dat ik de rest heel mooi vind :)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

@ PP bedank voor je reactie leuk !
@ Lastig portret, je bent de eerste die er over valt, dus valt reuze mee denk ik
@ Fr3ddy ik ben het niet met je eens dat de laatste 2 kiekjes zijn, kijk nog eens goed hihihi
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Prachtige serie.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Mooi werk, prima serie, lekker afwisselend.
Prachtige natuurlijke schoonheid.
De duo had meer uit te halen geweest, maat voor een spontane ontwikkeling ook netjes.

Op 2 en 5 is de lichtinval voor mijn smaak net te hard. Maar is ook smaak, net als dat 6 van mij wat donkerder zou mogen.
Op 4 had ze wat meer ruimte mogen hebben boven en iets minder centraal in de foto,
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

@ Chrit bedankt !!
@ Frank , de duo was ook een hele korte shoot van ongeveer 20 a 30 min. over 2 en 5 is inderdaad smaak denk (hoop) ik. Ik vind het reuze meevallen. over 6 ik vind het juist mooi zo lekker licht/helder.
bedankt voor je reactie ....
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar