canon 50d

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

Afotos schreefCOLONUit je initiele post leek het alsof je em voor 350 euri niet kwijt kreeg, zodat je ofwel de prijs zou verlagen ofwel 170 euro reparatie kosten zou betalen om wel de 350 euro te halen. Als dat zo was dan zou het financieel niet uitmaken of je 170 euro uitgeeft om 350 als verkoop prijs te halen, of de camera voor 180 te verkopen.

Dit gaat echter niet op, want je gaf later aan dat je verwacht 500 te kunnen krijgen na reparatie.

Dus, volgens mij volg ik wel hoe jullie elkaar niet volgen ;)
Het ging mij meer om het verkopen van de camera en niet zozeer om er meer winst uit te halen.
Maar omdat iedereen afhaakte toen ik het had over het aantal clicks vroeg ik me af of het slimmer was om de sluiter te laten vervangen en hem dan wel te kunnen verkopen.

Waar ik die 500 euro vandaan had gehaalt weet ik nu ook even niet meer :roll:

Maar ik heb nu wel een geïnteresseerde voor 325 euro die ik via mail gesproken heb.
Dus met een beetje mazzel......
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

Hij is net opgehaald (na 4 maanden) voor 325 euro hij blij en ik blij :D

Iedereen bedankt voor het meedenken :D
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Bij Cameraland staat een 50D voor 495 euro, dan moet die 350 euro echt wel te halen zijn. Alleen bij Cameraland krijg je een jaar garantie.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

Hij is net opgehaald (na 4 maanden) voor 325 euro hij blij en ik blij :D
Zie je wel :wink:
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

:D
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Tipje....verkoop de camera en de grip apart van elkaar, dat gaat in de regel sneller EN in delen verkopen leverd meestal ook nog eens meer op (eigen ervaring).

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

Fred316 schreefCOLONTipje....verkoop de camera en de grip apart van elkaar, dat gaat in de regel sneller EN in delen verkopen leverd meestal ook nog eens meer op (eigen ervaring).

Grtz,

Fred
Bedankt voor je tip maar hij is al verkocht.
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

:oops:

Verhip...zie het nu pas...shame on me!

:mrgreen:

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

Fred316 schreefCOLON:oops:

Verhip...zie het nu pas...shame on me!

:mrgreen:

Grtz,

Fred
Geeft niet ben al blij dat mensen willen meedenken :D
BartW.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 01:57
WoonplaatsCOLON VOORBURG

Hallo jjas, je laat weten dat je de camera met grip voor € 325,- eindelijk na 4 mnd. hebt kunnen verkopen.
Wat ik niet heb begrepen is of daar ook een objectief aan vast zat of enkel de body met de grip zonder de twee accu's.
Heb je hem, destijds nieuw aangeschaft of tweedehands gekocht?
Had je de accu lader, kabels, boekjes en de twee CD's met de orginele verpakking er bij?
Ik bewaar van mijn camera's en accessoires alle orginele verpakkingen, wanneer ik mijn 50D+Grip met lenzen en accu's te koop zou aanbieden
moet hij minstens meer dan het dubbele van jouw bedrag opleveren en voor minder gaat hij de deur niet uit.
De koper kan er nog jaren lang plezier van hebben want de camera is perfect.

Grtz.

B@rtW.
5D MkIII+Grip | PS G1X | 5D MkII+Grip | 50D+Grip |EF 28-300mm. F/3.5-5.6 L IS USM | EF 24-70mm. F2.8 L USM | 70-200mm. F4 L USM | EF-S 17- 85mm. 1:4-5.6 IS USM | 2x 580EX II | TC-80N3| Manfrotto 190CXPRO4 + 324RC2]



Zoekt en gij zult vinden!
twistersam

Bart,

ligt aan welke lenzen je erbij verkoopt, maar een body met grip en kitlens voor meer dan 650 euro kun je vergeten. Heb mijn 50D body nieuw gekocht voor 750 euro.
325 euro voor een 50D body met grip is een mooie prijs (had iets meer kunnen zijn) die je voor alleen een 50D body wel vaker tegenkomt. Mijn tweede 50D heb ik voor 300 euro (zonder grip, met slechts 2000 (met eosinfo bevestigde) clicks).
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

BartW. schreefCOLONHallo jjas, je laat weten dat je de camera met grip voor € 325,- eindelijk na 4 mnd. hebt kunnen verkopen.
Wat ik niet heb begrepen is of daar ook een objectief aan vast zat of enkel de body met de grip zonder de twee accu's.
Heb je hem, destijds nieuw aangeschaft of tweedehands gekocht?
Had je de accu lader, kabels, boekjes en de twee CD's met de orginele verpakking er bij?
Ik bewaar van mijn camera's en accessoires alle orginele verpakkingen, wanneer ik mijn 50D+Grip met lenzen en accu's te koop zou aanbieden
moet hij minstens meer dan het dubbele van jouw bedrag opleveren en voor minder gaat hij de deur niet uit.
De koper kan er nog jaren lang plezier van hebben want de camera is perfect.

Grtz.

B@rtW.
Uiteraard was dat zonder lens.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Afotos schreefCOLONUit je initiele post leek het alsof je em voor 350 euri niet kwijt kreeg, zodat je ofwel de prijs zou verlagen ofwel 170 euro reparatie kosten zou betalen om wel de 350 euro te halen. Als dat zo was dan zou het financieel niet uitmaken of je 170 euro uitgeeft om 350 als verkoop prijs te halen, of de camera voor 180 te verkopen.

Dit gaat echter niet op, want je gaf later aan dat je verwacht 500 te kunnen krijgen na reparatie.

Dus, volgens mij volg ik wel hoe jullie elkaar niet volgen ;)
Je hebt het goed gezien :D
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BartW.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 01:57
WoonplaatsCOLON VOORBURG

Ik heb mijn 50D met alle accessoires onder goede voorwaarden en afspraken uitgeleend.
5D MkIII+Grip | PS G1X | 5D MkII+Grip | 50D+Grip |EF 28-300mm. F/3.5-5.6 L IS USM | EF 24-70mm. F2.8 L USM | 70-200mm. F4 L USM | EF-S 17- 85mm. 1:4-5.6 IS USM | 2x 580EX II | TC-80N3| Manfrotto 190CXPRO4 + 324RC2]



Zoekt en gij zult vinden!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar