Nieuw topper By Ganz 18+ ??

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

@ Sophia :

Hoi Sophia :) dat heb je goed gezien/gelezen het is inderdaad een foto gemaakt door mij !!
ik ben er rete trots op !!

voor de gene die niet weten waar het om gaat , om deze plaat dus (na ongeveer 1/2 maart staat hier weer een andere foto !!)
https://zoom.nl/shop/abonnementen" onclick="window.open(this.href);return false;

@Fr3ddy: bedankt voor je complimenten en opmerkingen, ik ben het niet met je eens dat de grote vlakken zwart afleiden het tegenovergestelde is waar, het brengt (mijn mening) rust in de foto...
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Mijn Zoom was eindelijk opgedroogd, de brievenbus heeft een lek :shock: . Ik dacht: gaaf met de blauwe lippen. Ik sla open en ik zie staan dat jij uitgekozen bent uit 3 fotografen. Ik nog twijfelen tot ik de foto zag waar je op staat.
Ik kan me voorstellen dat je onwijs trots bent!
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Gefeliciteerd met je coverfoto :)

En wat betreft de zwarte vlakken (en fotografie in het algemeen)... gelukkig hebben we allemaal een andere mening, anders zouden we allemaal dezelfde plaatjes nastreven :)
5D + gLas
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

Bedankt F3ddy !!

gelukkig wel :)
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ganz schreefCOLON@ Sophia :

Hoi Sophia :) dat heb je goed gezien/gelezen het is inderdaad een foto gemaakt door mij !!
ik ben er rete trots op !!

voor de gene die niet weten waar het om gaat , om deze plaat dus (na ongeveer 1/2 maart staat hier weer een andere foto !!)
https://zoom.nl/shop/abonnementen" onclick="window.open(this.href);return false;

@Fr3ddy: bedankt voor je complimenten en opmerkingen, ik ben het niet met je eens dat de grote vlakken zwart afleiden het tegenovergestelde is waar, het brengt (mijn mening) rust in de foto...
Ik heb die zoom ook gezien de foto is op zich helemaal tof, maar ik vind haar huidskleur niet zo mooi. Is dat helemaal jouw keuze of heeft de redactie er nog aan gezeten? :?:
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

de redactie heeft er voor zo ver ik weet niks aan gedaan, maar ze heeft een beetje die huidskleur :)
of komt die (bij jou) heeeeel onntauurlijk over?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar