Kramsvogel Poseert

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Afgelopen dagen had ik ze al zien zitten 3 stuks in totaal ze zaten besjes te eten.En vanmiddag heengegaan met de camera en een aantal foto,s
geschoten van deze vogels. Waarvan er 1 niet zo heel erg schuw was,die kon ik rustig dichtbij benaderen. Het is mischien een beetje druk zo met
die takken maar het kon niet anders.
Dacht eerst dat het een lijster was maar later zag ik dat het een kramsvogel is.

Benieuwd wat jullie er van vinden.
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

ik had al wel een reactie verwacht op deze vogel,feedback is welkom.
Anoniem 3

Vreemd, deze post komt nu pas bij mij langs....

Qua poseren vind ik 2 en 3 de mooiste.
Daar heeft hij/zij echt zijn best gedaan om weg te blijven van storende takjes. :wink:
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Wat betreft achtergrond had je misschien wat minder geluk, maar evengoed een goed resultaat. Vind in ieder geval #3 de beste samen met.....nummer 4 denk ik. Nummer 6 ook leuk, maar jammer van het takje op de voorgrond.
Gebruikers-avatar
Johan-Paul
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 09:59
WoonplaatsCOLON Dongen

mooie serie.
ik ga voor foto 3.
omdat hier de kramsvogel ook in zijn geheel opstaat.
van een aantal andere foto's vind ik het jammer dat de vogel er niet helemaal opstaat, met name voor foto 4.
de kleuren en scherpte zijn prima.
het lijkt me nog wel een jonge vogel.

JP
| Canon 7D | Canon EF 70-300 F4.0-F5.6 L IS USM | Canon EF 24-105 F4.0 L IS USM | Canon EF-S 10-22 F3.5-4.5 USM |
Gebruikers-avatar
toledo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 364
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2009 13:50
WoonplaatsCOLON Wognum

Ik ga helemaal met Johan-Paul mee.

Groet,
André
Je blijft kijken op http://verlaat-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Foto 3 dat is ook de enige foto waar de vogel helemaal, zonder storende elementen voor de vogel opstaat.
Door heel rustig te bewegen kon ik langzaam dichterbij de vogel komen en zo kon ik deze foto,s maken.
Al die takken vind ik zelf ook niet zo heel mooi, maar zon vogel gaat echt niet op commando op een losse tak
zitten zonder storende elementen.
Foto 6 was mooi geweest als die tak er niet voor zat.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar