Balij Bos

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
corny121
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2012 08:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Een paar foto's gemaakt in het Balijbos te Zoetermeer. Op en aanmerkingen meer dan welkom.

1

35238

2

35239

3

35240

4

35241

5

35242

Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Denk je ook aan de fotowedstrijd van de maand:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&t=106207" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien kan je een leuke foto insturen ;)
corny121
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2012 08:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Zeker denk ik daar aan! Foto's daarvoor staan al klaar om door lightroom heen gehaald te worden..
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

OP- of aanmerkingen . . ik heb gekeken en niet reageren daar heb jij ook niets aan :( .

Die laatste foto zou ik hebben weggelaten. Ik vind het niks en deze past ook niet in je serie.
Dan de anderen: ze zijn niet verkeerd, maar echt spannend zijn ze ook weer niet. Je hebt wel op de compositie gelet, scherpte en kleuren kloppen ook wel maar veel meer als bomen, sneeuw en lucht is het niet. Er zit nergens een aandachtstrekker in.
De sneeuw mag ook nog iets minder blauw zijn denk ik.
Dus niet verkeerd (bedoeld) maar het kan beter.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Jan
Canon materiaal
corny121
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2012 08:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Hier heb ik zeker wel wat aan. Gelijk een wedervraag, sneeuw minder blauw, dat zit neem ik aan in de witbalans? Momenteel is dit de witbalans die de camera er van gemaakt heeft. Als ik daar in schuif heb ik al snel dat ik meer richting het gele ga. Daar moet ik dus in finetunen?

Wat betreft de aandachtstrekkers. Klopt! Ik heb meer gekeken naar composities en achteraf zou je kunnen zeggen dat in deze serie weinig echte aandachtstrekkers inzitten. Er staan nog een aantal foto's op de pc waar dat misschien meer is. Ik zal na mijn werk (tot vanavond 2300 uur, dus zal wel morgen worden) die foto's eens doorspitten om te kijken of het daar wat spannender in word.
Wat betreft de laatste foto, dit is dan wel een aandachtstrekker, maar ik denk dat het sterker word als die apart was gelaten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar