De "geheimen" van Frank Doorhof -7 februari 2013 om 10:00h-

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Frank Doorhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1701
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2006 17:13
WoonplaatsCOLON Emmeloord
CONTACTCOLON

Denk inderdaad dat we het beter bij koude dingen kunnen houden, voor 70 man wat opwarmen word inderdaad een ramp.
http://www.frankdoorhof.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotografie-workshops.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

"Je maakt gewoon de foto zoals je hem gewoon maakt"
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Vind ik ook prima wat illuminatus zeg, alleen wat mij betreft 1 van de 2, als je en en gaat doen word het een grotere zooi denk ik.
Denk wel dat het handig is om dit van te voren te regelen, als je de lokale snackbar opbel of ze even 70 broodjes kroket, misschien nog eens 70 broodjes met wat anders en misschien wat friet erbij dat ze toch niet alles in huis hebben, dat is mij nu al twee keer overkomen bij een lokale snackbar, de grotere zaken hebben meestal wel genoeg in huis.
Of inderdaad een cateraar inschakelen, maar ook die moet je van te voren wel gaan regelen, anders zijn ze ook bezet.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Als er zoveel mensen komen wordt het idd wel erg ingewikkeld. Ik eet zoiezo niet mee want ik heb een dieet. Maar is het misschien veel handiger dat iedereen zijn eigen boterham meeneemt.
Alleen voor wat drinken en lekkers een lijstje maken misschien.
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Wat er nu wordt gezegd dat de regie ontbreekt vind ik niet zo leuk, ik heb in excel nu neergezet wat iedereen
meeneemt, inclusief wat er hier in dit topic is gezegd en ook wat ik per pb al door heb gekregen. Dus regie is er wel degelijk daarom heb
ik ook geopperd om wat broodjes kroket te laten bezorgen juist dat er dan iets warms is voor iedereen. (ok, vegetariërs even buitengelaten maar daar heb
ik niemand nog over gehoord) en juist dit laten bezorgen omdat wat Illuminatus oppert zelf meenemen en frituren is geen doen.
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

Dat ben ik helemaal met je eens Illuminatus....
Anoniem 4

Karina ik heb het echt niet zo bedoeld in jouw richting, meer in het algemeen.
Iedereen roept nu maar wat, zonder richtlijn in welke richting we moeten denken.
Eerlijk gezegd, heb ik een excel-bestand kennelijk gemist.
Waarschijnlijk zit die onder zo'n grijs linkje en die zie ik vaker over het hoofd. Excuses.
Neem van mij aan dat ik bijzonder waardeer wat je doet voor deze dag.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Karina inventariseert wie er komt, van waar en met wat, zodat er overzicht is wat er nog nodig is.
Ik denk dat zij via dit topic kan bijsturen wanneer dat nodig is.

Persoonlijk vind ik (warme) dingen laten bezorgen niet nodig; we kunnen toch allemaal wat meenemen?!
Dan staan er maar een middag geen warme dingen op het menu. Ik kan daar prima mee leven.
... Spiegel-Werk ...
Anoniem 4

gumpje schreefCOLONPersoonlijk vind ik (warme) dingen laten bezorgen niet nodig; we kunnen toch allemaal wat meenemen?!
Dan staan er maar een middag geen warme dingen op het menu. Ik kan daar prima mee leven.
Dat kan ik ook. Kan zelfs prima (over)leven met waar ik zelf in kan voorzien. Warm of koud, maakt niet uit.
Ik kom deo volente, maar dat was bekend, uit Barendrecht en daar doe ik ook niet geheimzinnig over, met wat = de auto.
Anoniem 3

Gewoon geen geneuzel.
Iedere deelnemer brengt zijn eigen drankje en eetje mee.
Net alsof je gewoon naar je werk gaat.

Die EOS-dag met hapjes, snapjes en balkenbrij komt er nog nog wel eens.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Beste allemaal voordat dit een discussie gaat worden waar we met ons allen niet meer uitkomen even het volgende:
Karina (Thabita) en Karin115 gaan alles in goede banen leiden.
Het meebrengen van allerlei lekkernijen was een leuk initiatief, maar nu de groep groeit is dit in de praktijk erg lastig uit te voeren.
Aangezien het op dit moment niet duidelijk is hoeveel personen er daadwerkelijk zullen komen, is het wellicht handiger dat we er een cateringservice bij in schakelen.

Deze zorgt voor de lunch, 3 broodjes pp, waarvan 2 gewoon belegd en 1 met een kroket.
Daarnaast zullen wij ook wat lekkers voor bij de koffie regelen, en zorgen voor frisdrank.
We overleggen even met Frank wat de mogelijkheden zijn om koffie/thee te zetten.
Dit zal dan betekenen dat er een bijdrage, voor dit alles, van MAXIMAAL 10 euro pp wordt gevraagd. Dat is een schijntje voor deze geweldige dag.
Dit is ook leuk voor Frank, want hij heeft aangegeven dat een verzorgde lunch en wat lekkers bij de koffie genoeg was als tegenprestatie. Wat willen we dan nog meer?
Dit betekent dat we jullie bedanken voor jullie initiatieven om wat mee te brengen, maar het is praktischer om het op deze wijze te regelen.

Wie zich hier niet in kan vinden mag natuurlijk zelf een lunchpakket meebrengen, dan graag een pb'tje naar karin115 of thabita

Verder zijn we bezig een opzetje te maken voor het evt. carpoolen. Iedereen krijgt hierover nog een pb, over een aantal dagen. Dus even geduld aub.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
wallisman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 15:27

Karin115 & Thabita & Judith(!),

alvast bedankt voor jullie inspanningen!

Jan
Laatst gewijzigd door 1 op wallisman, in totaal 14 keer gewijzigd.
allerlei glaswerk en zo'n klikapparaat
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Prima hoor :wink:
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 3

Laat ik m'n balkenbrij thuis...
Daar komt ie ook wel op.

Blijft:
vervoer van en naar Den Bosch voor 4 personen.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

V.w.b. het vervoer, jullie ontvangen een dezer dagen een pb met wat vragen en dan kun je ook meteen aangeven of je zelf wilt rijden en evt. mensen wilt meenemen of
met iemand mee wilt rijden. Wij zullen dit in kaart brengen en op regio indelen, teneinde het zo wat gemakkelijker te maken voor iedereen om contact te zoeken met elkaar vwb het rijden.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Het was zeker niet mijn bedoeling om iemand of iets te ondermijnen of te suggereren dat de regie ontbreekt.
Mocht dat zo zijn overgekomen mijn excuses hiervoor.
Ik, en met iedereen hier denk ik, waarderen het ten zeerste wat en hoe het geregeld word.
Ik vind het voor de rest allemaal prima, ik hoor het wel wat het gaat kosten.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Jullie nemen de regie. Dat lijkt me goed.
Jammer dat we de balkenbrij missen, maar gedoe voorkomen is ook wat waard.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Voor diegene die al gerageerd hebben op de PB ; Dank jullie wel. Ik ga deze vanmiddag verwerken in excel.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

En nog even ter aanvulling, mochten er mensen zijn die zich hebben opgegeven en nog geen pb/mail hebben ontvangen, dan graag een pb'tje naar Thabita of mij.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

Super hoor, hoe jullie je voor ons inzetten.. thanx!
Gebruikers-avatar
jackk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2008 11:55
WoonplaatsCOLON Noord Limburg
CONTACTCOLON

Karin115 & Thabita(!),

Jullie plan is helemaal goed.
Lunch laten verzorgen, niemand in de stress en een (kleine) bijdrage is voor mij (ons) geen probleem.
Kunnen wij ons mooi blijven focussen op hetgeen FD ons gaat leren.

Jackk & Zana
een Canon, wat glas, een paar lampjes en accessoires

http://www.kjkok.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar