Jet en Buck in studio

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Winy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2011 15:40

Werner, hartelijk dank voor je uitleg. Doet niets af aan de foto trouwens. Die is en blijft mooi, laten we dat niet vergeten. Viel mij in ieder geval op tussen het ruime aanbod. De pose zorgt er echter voor dat ik 'm nou net niet aan muur zou hangen. Maar och ik heb geen hond en geen vriendin, dat laatste zou mijn echtgenote niet waarderen.
Wat ik trouwens ook erg leuk vind is die haarlok van je vriendin; deze valt op dezelfde manier over haar hoofd als het oor van je hond. Jaja, je weet niet half hoe mooi je je eigen foto gemaakt hebt. Mijn complimenten.
Groeten,
Winy.
wernerfotografie

@sundblade : thnx voor het terug komen naar mijn foto en alsnog je respons te geven. Waardeer ik! Heb ik af en toe ook dat ik terug moet komen naar een foto omdat ik nog niet gelijk een mening er over heb en hier eerst goed over wil nadenken. Ik snap wat je bedoeld met de hond en vriendin kwa ogen op 1 lijn. Maar dan vind ik hem niet lekker wegkijken in een lijst.
@Winy: Moet zeggen dat de haarlok van mijn vriendin in die zin gewoon goed geluk was hoor. Mijn vriendin heeft vind ik zelf mooi haar en zo zit het eigenlijk dagelijks haha. Ik heb er voor gekozen om de foto wel aan de muur te hangen in een 40 bij 50 afmeting. Betekent dat ik hem gekropt hebt in de juiste formaat. Een stuk van de rechter kant er dus vanaf (dus Werner Fotografie staat er niet meer op). Ik heb uit die shoot ook nog een andere foto die bij mij ook aan de muur hangt. Omdat ik mijn schoonzus gevraagd heb om die foto te nemen (ik heb de instellingen gedaan, zij op het knopje gedrukt haha, heb ik theoretisch niet de foto gemaakt, vandaar niet geplaatst. Wel laat het zien dat de hond nu naar onderen is geplaatst en daar vind ik hem iets wat weg vallen. Wel vind ik deze zelf persoonlijk mooi, omdat wij er als gezinnetje op staan !! De krop vind ik zelf niet helemaal lekker (half handje van mijn vriendin etc, maar ik kan hem niet verder kroppen en een meter naar achteren of uitzoomen op deze foto was geen optie mbt de kleine ruimte die ik tot mijn beschikking had.

Reageren mag uiteraard.

33313

]
Winy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2011 15:40

Het zal wel vol zijn bij jullie aan de muur. Ik sluit mij aan bij jouw eigen opmerkingen. Ook deze foto ziet er goed uit, maar die eerste vind ik toch pikanter.
wernerfotografie

@ Winy: Eens, vind de andere ook pikanter, maar als ik deze niet ophang hang ik nergens in huis aan de muur ;). Dis de derde foto die hangt in een 1 gezinshuis dus valt wel mee dacht ik zo haha (alhoewel mijn hobbykamer , lees: Fotografie kamer wel vol hangt met foto's maar das ook een beetje mijn domein :D!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar