Help me!

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

Hallo,

Zoals je weet, school is weer begonnen ondertussen zit ik nog steeds nog in het middelbaar ( al het 5de middelbaar ondertussen) & wij hebben 'n jaarproject gekregen voor plastische opvoeding ( knutselen zoals ze vroeger zeiden)
Je jaarproject moet over Tegenstellingen gaan, mijn vraag hierbij was of jullie dit 'n goed idee'tje vinden:
Met 'n paar tegenstellingen bv: Oud tov Jong, Dik tov Dun, zou ik die Oude persoon & jonge persoon samen fotograferen en ook met de andere tegenstellingen het zo doen, & ik zou het dan in 'n soort filmpje zetten van ' Oud naar Nieuw' snapje?
Maar ik weet niet ofdit wel 'n goed idee is om foto's in 'n filmpje te zetten..

Graag jullie mening?
Tips mogen alvast ook!:)

Alvast bedankt..
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Het lijkt mij dat je deze vraag beter kan voorleggen aan jouw studiebegeleiders, aangezien deze jouw werk moeten beoordelen en jouw toekomstige diploma kunnen printen of verbranden :).

Daarnaast zijn wij niet bekend met jouw fotografische kwaliteiten in de breedste zin van het woord en de eisen en verwachtingen vanuit jouw studie, dus er valt op dit moment geen direct antwoord te geven op jouw vraag.
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
the-essy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 19:48
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Daarbij moet je gaan denken, wat is de toegevoegde waarde als je een foto in een film zet?

Ik zou bij tegenstellingen eerder 2 foto's op een foamboard plaatsen. En daar dan een aantal van.
Maar ik ben ook iemand die het niks vindt als iemand foto's in video zet. Hiermee forceer je iemand om een bepaalde tijdsduur naar een foto te laten kijken i.p.v. de persoon zelf de keus te geven of ze het hebben gezien na een blik of er langer op willen focussen.
Fotografie portfolio: http://www.iamphotogirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisblog: http://www.iamtravelgirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar