HDR bewerking van de melkwegbrug in Purmerend

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Burnitall
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2012 10:52

De melkwegbrug in purmerend...
Afbeelding[/url]
flight
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2012 17:13
WoonplaatsCOLON ZAANDIJK

Sorry, ik vind het niet mooi. Neem de huizen op de achtergrond en de rode lichten.
Het hek op de voorgrond vind ik storend, qua compositie.
Maar dat is maar een mening. Er zijn genoeg HDR freaks onder ons die het wel kunnen waarderen.
CANON EOS 7D;CANON EOS 5D Mark II |Canon EF 24-70mm f/2.8L |Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM | Extender 2x III | Nikon Coolpix P4 VR
en een 
Gebruikers-avatar
Snip
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2010 18:18
WoonplaatsCOLON Twente

ik vind de bewerking wel mooi, maar sluit me ook aan bij flight wat betreft het standpunt/compositie vd foto.
Grt Frank

"I'm walking on the beach, next to the woman i love.
I see our dog playing with a stick in the sand...
At one point we stop and turn towards the ocean, to stare at the sunset.
As we hold each others hand, i think; f8 at 1/60"
Burnitall
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2012 10:52

Tja... Ik kon niet voorbij het hek. Er waren werkzaamheden bezig op het terrein.
Had het wel gevraagd. maar ik kreeg geen toestemming. Ik vind het hek nl niet storend. De husizen op de achtergrond staan er nu eenmaal. Zelf vind ik de " doorkijk " onder de brug best wel geslaagd. Je hoeft ook geen fan te zijn van HDR fotografie, ieder zijn menig , maar als je in een stad fotografeerd , loop je al snel tegen dingen op die je later pas ziet.
Maar even goed bedankt voor je commentaar...

Burnitall
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar