CF defect ?

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marcel73
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 584
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2005 22:19
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Ik heb de laatste tijd af en toe rare vlakken in sommige foto's . Ik heb ook het idee dat het alleen met een van mijn Transcend kaartjes is en niet met de Sandisk. OP het schermpje van de camera is het dan niet te zien.

BTW ik heb hem al een aantal keer geformateerd, ook "low level op de 1D"

komt iemand dit bekend voor ?





Afbeelding
Anoniem 4

Dit is een communicatiefout tussen camera en CF-card. Waarschijnlijk een burst, waarin het kaartje de camera niet kon bijhouden.
Voor (snelle) fotografie vertrouw ik alleen op originele Sandisc en Lexar kaartjes.
Transcend heeft de reputatie dat hun kaartjes en sticks niet bepaald snel zijn (zelf door ervaring wijs geworden).
Investeer niet alleen in kwaliteit bij body en objectieven, maar ook in accessoires. In het bijzonder in kaartjes want die moeten die ragscherpe en kleurrijke beelden goed vastleggen èn goed bewaren.
Gebruikers-avatar
marcel73
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 584
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2005 22:19
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONDit is een communicatiefout tussen camera en CF-card. Waarschijnlijk een burst, waarin het kaartje de camera niet kon bijhouden.
Voor (snelle) fotografie vertrouw ik alleen op originele Sandisc en Lexar kaartjes.
Transcend heeft de reputatie dat hun kaartjes en sticks niet bepaald snel zijn (zelf door ervaring wijs geworden).
Investeer niet alleen in kwaliteit bij body en objectieven, maar ook in accessoires. In het bijzonder in kaartjes want die moeten die ragscherpe en kleurrijke beelden goed vastleggen èn goed bewaren.

Thx voor je reactie. Zou idd wel eens in een burst gebeurd kunnen zijn, alleen de andere keren dat ik het had was het tijdens een bruiloft en dan schiet ik niet zo heel veel achter . Maar ik ga het in de gaten houden
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar