Amateur damesvoetbal HVV(graag commentaar)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Ik werd 2e paasdag gevraagd om wat foto's te maken bij een voetbal dameswedstrijd. 't Is geen hoogstaand voetbal, maar voor mij leuk om voor hen wat foto's te maken en daarbij voor mijzelf te oefenen.
2e helft begon het ook nog eens te regenen, maar ben gewoon lekker doorgegaan onder de paraplu :mrgreen:

Graag zou ik van jullie commentaar hebben op de geplaatste foto's voor verbeterpunten. Er is een grote kans dat ik binnenkort weer wordt gevraagd.

Heb natuurlijk voor die tijd de tips&trucks van Jeroen doorgelezen. Mss kan hij nog wat info gegeven over zijn instelling van de 1d mkIII, want heb zelf het idee dat de focus niet altijd goed verloopt. :wink:
Foto's geschoten in de TV-stand met AI-focus.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Ik heb geen ervaring met voetbal foto's maar ik vind ze er prachtig uit zien. Er zit actie in, bal is zichtbaar en scherp. Zijn toch foto's waar je even naar blijft kijken en dat bedoel ik als compliment. Achtergrond blijft wel altijd een (rommelig) punt, ze zijn wel uit focus bij je, maar nog wel goed zichtbaar. Ik vraag me af hoe sommige sportfotografen die achtergrond zo blurry krijgen, nog meer mm's gebruiken?

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
Gebruikers-avatar
Naresh
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2011 15:35
WoonplaatsCOLON Groningen

Mooie foto's. Allemaal goed gelukt lijkt mij. Nr 6 vindt ik zelf 't mooiste met de regen.
Canon 500D + Grip - 17-85 - 50 - 70-200L
Sorenos
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2012 09:14

Geweldige foto's haha. 3,5,6 zijn mijn favorieten. 5 vanwege de beweging die je precies vast hebt liggen, 6 ook vanwege de beweging maar ook de regen.

Je ziet bij alle foto's echt de "spanning"! Al vraag ik me af of die vrouwen het wel zo leuk vinden om zich zich zelf terug te zien... :P
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar