De blauwe ogen van Nyne

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RoaldL
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2008 14:40

Foto's gemaakt van m'n jongste dochter, gebruik makend van natuurlijk licht.

1

29203

Canon 40D 50mm f/2.0 1/1600 sec. ISO 400 -2/3-stap

2

29202

Canon 40D 17-85mm@30mm f/4.5 1/60 sec. ISO 400 0-stap




Opbouwende kritiek en/of opmerkingen zijn altijd welkom.

Groeten Roald.
Groeten Roald.
Rinaldo Gisquiere
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2012 06:18

Zulke mooie kijkers ;) mooi weergegeven.

Mvgr
Rinaldo
Canon eos 60D , EF 85mm f1.8USM, EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
slashdesign
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

mooie foto's!
de ogen zijn idd erg mooi!!
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
SanderL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3617
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 19:48

Fraaie ogen... Fraaie platen, vooral nummer 2!
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

idd mooie ogen, maar zo in zww werkt het mi tegenovergesteld hou daar niet zo van.
De eerste vind ik als foto ook niet zo pakken, zoals ze nu kijkt lijkt me eerder eenstaande formaat lekkerder overkomen
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
RoaldL
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2008 14:40

Bedankt voor jullie reacties.

@PP: Grappig dat je het zegt. Eerlijk gezegd twijfelde ik bij de eerste foto zelf ook over staand of liggend.

Dus bij deze ook de staande versie erbij.

29223

Groeten Roald.
Groeten Roald.
Gebruikers-avatar
resias
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 408
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2005 10:50
WoonplaatsCOLON Zwijndrecht

Inderdaad, de staande foto spreekt meer. De zwart-wit met de blauwe ogen spreken mij het meest aan. juist de aandacht op haar mooie ogen.
groeten Resias
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik ben over de update van de staande foto juist minder te spreken... Je dochter lijkt me nog maar een paar maanden oud, en die liggende foto oogt wat natuurlijker.. Haar blik en houding van haar mond passen daar beter bij. Zelf staan kan ze waarschijnlijk nog niet, en mocht ze dat wel kunnen dan is haar houding gelijk anders...

Hoewel die zwart/wit foto wel de mooie kleur van haar ogen uit laat komen vindt ik het niks... Het is te onnatuurlijk en ook zo'n selectieve omzetting is ook wel een beetje achterhaald inmiddels.
Gebruikers-avatar
RoaldL
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2008 14:40

Rocker schreefCOLONIk ben over de update van de staande foto juist minder te spreken... Je dochter lijkt me nog maar een paar maanden oud, en die liggende foto oogt wat natuurlijker.. Haar blik en houding van haar mond passen daar beter bij. Zelf staan kan ze waarschijnlijk nog niet, en mocht ze dat wel kunnen dan is haar houding gelijk anders...

Hoewel die zwart/wit foto wel de mooie kleur van haar ogen uit laat komen vindt ik het niks... Het is te onnatuurlijk en ook zo'n selectieve omzetting is ook wel een beetje achterhaald inmiddels.
Bedankt voor je reactie, dat was ook wat mij deed besluiten om de liggende foto te plaatsen.
Zeker met zulke bolle wangetjes heb je een vrij grote kans dat je ziet dat de foto oorspronkelijk liggend genomen is.

Groeten Roald.
Groeten Roald.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Rocker schreefCOLONIk ben over de update van de staande foto juist minder te spreken... Je dochter lijkt me nog maar een paar maanden oud, en die liggende foto oogt wat natuurlijker.. Haar blik en houding van haar mond passen daar beter bij. Zelf staan kan ze waarschijnlijk nog niet, en mocht ze dat wel kunnen dan is haar houding gelijk anders...
mee eens, maar dan had ik er meer lichaam bij gezien willen hebben, nu is het een portret en dat oogt toch wat vreemd liggend
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar