My Cat

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Daarnet ff is een klein snapshot gemaakt van men poes met de 1D mark III en de Canon 70-200mm F2.8 II met als exif : Iso 3200 - F2.8 - 1/20ste

Afbeelding
My Cat - Aphrodite by Urbexphotography, on Flickr

Ja of nee?
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

ja
lekker eigenwijs de scherpte op het verste oog!

iso 3200 he......bij mij zie je dat alleen nog maar hele pixels....(beetje jalouzie hier)
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Ik weet het niet. Het grote stuk onscherpte links incl oog trekt toch wel veel de aandacht. Voor vergelijk had je voor mij wel een paar meer kunnen schieten, één scherp op dichtsbijzijnde oog en één met beide ogen scherp.

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

lassie_sr schreefCOLONIk weet het niet. Het grote stuk onscherpte links incl oog trekt toch wel veel de aandacht. Voor vergelijk had je voor mij wel een paar meer kunnen schieten, één scherp op dichtsbijzijnde oog en één met beide ogen scherp.

Laszlo
T probleem is dat ik op F2.8 moest schieten.En juffrouwke houdt niet graag haar ogen open ook niet :p ;).
Dus ik kon niet echt hoger gaan kwa diafragma en kwa iso ga ik met de 1D ook niet hoger.

En flits is tegen mijn persoonlijke regels.
Kzal het wel doen op een evenement backstage maar voor de rest zoveel als het kan niet!
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

keesvdh schreefCOLONja
lekker eigenwijs de scherpte op het verste oog!

iso 3200 he......bij mij zie je dat alleen nog maar hele pixels....(beetje jalouzie hier)
Eerlijkheidshalve heb ik er wel 1x een ruisondrukker laten overgaan.
En vergroot je hem zie je de ruis wel hoor.

En eigenwijs ben ik wel op het vlak van fotografie en vol ik de 'regelkes' niet :p ;).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar